Kamelia83 Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Nå har jeg vel hatt Nivea eller noe, en flaske med rosa innhold. Men er det noen fjernere som er spèsielt gode? Som fjerner lakken raskt, og som ikke tørker ut neglene? Hvilken bruker dere?
Gjest Invicta Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Nå har jeg vel hatt Nivea eller noe, en flaske med rosa innhold. Men er det noen fjernere som er spèsielt gode? Som fjerner lakken raskt, og som ikke tørker ut neglene? Hvilken bruker dere? Jeg bruker Depend sin. Den fjerner lakken ganske raskt egentlig, men den lukter forferdeig sterkt, og den tørker nok ut neglene litt. Jeg skal skifte nå tror jeg..
Gjest Gjest_snooops_* Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 OPI sin uten aceton er den beste jeg har prøvd. Neglene føles ikke tørre etterpå i det hele tatt.
Kamelia83 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2009 OPI sin uten aceton er den beste jeg har prøvd. Neglene føles ikke tørre etterpå i det hele tatt. Får man den på nett? Ervel sikkert dyr på Kicks.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg liker best den hvite flasken fra Coop. Negelakken fjernes fort og den lukter kjempegodt, billig er den også.
Gjest Invicta Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg liker best den hvite flasken fra Coop. Negelakken fjernes fort og den lukter kjempegodt, billig er den også. Hm, er den uten aceton? Jeg bruker bare de uten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå