Gå til innhold

Kom og spill NEOPETS med meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På nettet finnes en liten verden som heter Neopia.

Der finnes mange slags rare vesner, spill, mat og drikke, oppgaver og mye, mye mer.

Der er også jeg og min shoyru, som heter Shoanino.

Er en smule hektet etter fødselen av min shoyru, han er 41 dager i dag.

Men det er altfor få "kjente" der inne og derfor ønsker jeg at dere skal leke litt med oss!

Registrer dere via denne linken og få dere en neopet i dag!!

http://www.neopets.com/refer.phtml?usernam...e=stjernefisken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har registrert meg og fått meg en neopet nå. Men jeg klarer jo ikke å mate den engang jo. Gidder du å komme med noen tips til meg da Starfish?

Skrevet

For å mate den, så må du ha neopoints til å kjøpe mat til den.

Neopoints kan du få på ulike måter:

Du kan spille spill. Finnes under GAMES.

Du kan også få neopoints ved å spille sjansespill.

Explore--> Faerieland--->Wheel of exitement.

Explore---> Mystery Island--->Tombola

Explore----> The lost desert----> Coltan`s shrine.

Er du fattig, under 2000 neopoints, kan du få mat på suppekjøkkenet. Det finnes på Explore---> neopia central, et eller annet sted, husker ikke hvor.

Du kan også trykke på SHOPS. Da får du en linje oppe på siden. Der er det et grønt tre og har du flaks, finner du noe du har bruk for der.

På den samme linjen, er det en skål med is helt til venstre. Der finner du de tingene du eier. Jeg mener å huske at vi får litt til å begynne med. Bl.a. mat.

På Neopia Central finnes det mange butikker. Men det fleste er dyrere i de butikkene enn i spillernes butikker.

Det du kan gjøre er å gå på samme linje som i sted, når du har funnet noe du vil mate kjæledyret ditt med. Så trykker du på teltet, shop wizard, og skriver inn det du leter etter der. Da vil den lete opp de billigste alternativene til deg.

Litt til å begynne med. Bare spør om mer om du står fast.

Skrevet

Takker Starfish, da skal jeg prøve meg litt frem.

Skrevet

Om du har ting du ikke har bruk for, så kan du lage deg en butikk og selge dem. Samma linjen som i sted, et lite hus: your shop eller no sånt.

Det koster penger pr kvadratmeter, men jeg har tjent noen titusner på å selge ubrukelige saker der.

Skrevet

Se der, ja. Forklaring til og med. Lupe er en hel dag gammel! :D

Skrevet

Grattis med Lupe`n din!

Det tar litt tid å bli kjent, men det ordner seg. Sikkert mye jeg ikke har oppdaget ennå.

Skrevet

Jeg har også fått meg en neopet,skikkelig søt.Men jeg ser henne liksom aldri da.. Skulle ikke hun si hun er sulten og slikt?

Skrevet

Nei, de er liksom ikke aktive og beveger på seg og sånt. Men du kan sloss med de i Battledome.

Du trykker på navnet til neopeten din og da får du opp alle statistikkene. Så kan du kjøpe leker, kjøpe stelleutstyr som t annbørste o.l. De blir glade når du mater, leker og steller med de. Da får de bedre poeng.

Skrevet

Har laget en jeg også, gikk inn på chatten, og der var det masse inlegg, til meg, der det sto, både brukernavn og navnet på dyret. desnakker om noen koder... hva er dette? skjønner ingeting jeg. :-?

Skrevet

Jeg har en neopet, har hatt den meget lenge. Den heter Pixieboon og er en Korbat. Alderen er 413 dager! :oops:

Skrevet

Litt mer spesifikt, Kreps og jeg kan kanskje hjelpe deg.

Skrevet
Litt mer spesifikt, Kreps og jeg kan kanskje hjelpe deg.

:) jeg lagde med en neopet i går, udersøkte litt rund, og da jeg gikk inn der det sto Chatt. der lå det mange inlegg med bade brukernavnet mitt, og navnet på neopeten (altså til meg)

Jeg lurer på om dette er slike inlegg som, ja hva heter det igjen. (hvis du leser de så trur du de er til deg, ) husker ikke akkurat hva de heter.

De snakket om coder, jeg skjønte ikke det i hvertfall.

har du noe ide om hva dette er for noe`?

Skrevet

Aner ikke. Men det er mange som har samme type neopet som deg da, men selvsagt ikke samme navn som du har valgt.

Må nesten se det for å skjønne hva det er.

Skrevet

jess nå har jeg også en lite neopet:) liten rød pus som heter snuppedilla, men jeg får ikke gjort noe får min konto er aktivert så jeg venter på kode.... :hoho:

Skrevet

Skaffet meg en Neopets jeg også, lurer på om jeg ikke har gjort noe dumt nå, ettersom jeg nesten har flyttet inn der..... :oops:

Men det er gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...