Gå til innhold

stikking/smerter

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Har den siste uka kjent stikkinger/smerter i området rundt eggstokkene. Mest på venstre, litt på høyre. Er ikke noe konstant, men innimellom. Sist helg våknet jeg faktisk av det og fikk ikke sove igjen, men da kan det ha vært eggløsning. (passer ihvertfall med tiden)

Kan jeg være gravid, eller er det noe galt tro? Skjønner jo at ingen her kan vite det, da får jeg komme meg til legen. Tenkte (håpet?) at uvante ting der nede kan være pga en spire :fnise:

puppene er ømme, men IKM er jo til uka så det er jo sannsynlig at det er derfor.

Er jo ingen vits å teste heller, vente til onsdag ihvertfall. Såå frustrerende å lure hver mnd på om mensen kommer eller ikke. Stresser mindre med det nå, den får sitte når den sitter, men er jo fryktelig spent hver mnd likevel.. :filer:

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har den siste uka kjent stikkinger/smerter i området rundt eggstokkene. Mest på venstre, litt på høyre. Er ikke noe konstant, men innimellom. Sist helg våknet jeg faktisk av det og fikk ikke sove igjen, men da kan det ha vært eggløsning. (passer ihvertfall med tiden)

Kan jeg være gravid, eller er det noe galt tro? Skjønner jo at ingen her kan vite det, da får jeg komme meg til legen. Tenkte (håpet?) at uvante ting der nede kan være pga en spire :fnise:

puppene er ømme, men IKM er jo til uka så det er jo sannsynlig at det er derfor.

Er jo ingen vits å teste heller, vente til onsdag ihvertfall. Såå frustrerende å lure hver mnd på om mensen kommer eller ikke. Stresser mindre med det nå, den får sitte når den sitter, men er jo fryktelig spent hver mnd likevel.. :filer:

Hei! Fant du ut av dette? :) Er i samme situasjon nå med smerter etter EL, men ser ikke ut til å gi seg, og nå er det 1 uke siden og 1 uke til mens...

Gjest ~Milla~
Skrevet

Enda en med samme "problem"!

Jeg har siden el hatt murringer og stikkinger i underlivet, aldri hatt det slik før. TR er heller ikke kommet.. :klø:

Gjest gjest_lille my
Skrevet

Vanskelig å si noe sikkert, men da jeg ble gravid for et år siden, opplevde jeg stikkinger/murringer i perioden mellom el og ikm. Dessverre mistet jeg i uke 12. Så det kan jo hende at du er heldig! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...