Gå til innhold

Trener mye, men spiser mer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har lyst å bli kvitt litt fett på magen. Er ikke feit liksom, men har litt ekstra jeg vil ha bort.. Jeg elsker å trene, og trener mellom 1 og 2 timer hver dag. Men problemet mitt er at jeg er sulten hele tiden omtrent, så jeg føler jeg legger mer på meg enn jeg tar av!

Hva kan jeg gjøre for å ikke være sulten hele tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei! Jeg har lyst å bli kvitt litt fett på magen. Er ikke feit liksom, men har litt ekstra jeg vil ha bort.. Jeg elsker å trene, og trener mellom 1 og 2 timer hver dag. Men problemet mitt er at jeg er sulten hele tiden omtrent, så jeg føler jeg legger mer på meg enn jeg tar av!

Hva kan jeg gjøre for å ikke være sulten hele tiden?

Spise oftere men mindre. Vet heller ikke hva du trener, men 10 minutters løping er like effektivt som en times jogging, bare så du vet det. Også ta noen sit-ups/crunshes for å få strammet opp magefettet litt

Skrevet

Takk:) Skal prøve det.

Jeg trener fotball fem dagen i uken, og det blir vel mest løping da, eller intervaller. De to andre dagene jogger jeg, og trener styrke etterpå..

Skrevet

Kommer jo helt an på hva du spiser også da..

Om du forteller litt mer om deg, hva du spiser i løpet av en normal dag så blir det lettere å se om det er grunn til vektoppgang..Men det er normalt å bli sulten når en trener så mye som du gjør..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...