Gå til innhold

er alle utro?

Anbefalte innlegg

Gjest desillusjonert
Skrevet

Får av og til inntrykk av at det er mer vanlig å være utro enn å ikke være det . Har selv ved flere andledninger fått tilbud av både gifte og samboende kamerater både med og uten barn om litt kos hvis jeg er interessert og jeg er da selv altså ikke singel !!

Begynner å bli temmelig desillusjonert nå og syntes det omtrent virker som om alle er utro .

Hvordan ser dere på saken ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i alle fall ikke utro, så da er ikke alle det. :)

Men hva framtida bringer, kan jeg ikke love noe om.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Du vil sjelden se på nyhetene hvis noen ikke blir drept!

Skrevet

Jeg er HELT imot utroskap, det er usmakelig og jeg blir kvalm ved tanken på det.

MEN jeg har også vært i forferdelig dårlig forhold og jeg var så langt langt ned at jeg var utro en gang.

Forholdet var nesten over da men jeg var fortsatt utro. Jeg hadde verdens værste følelse og jeg mista veldig mye selvrespekt over tid. Hatet meg selv og kunne ikke skjønne at kjæresten skulle gjøre noe annet. Jeg forstår meg ikke på mennesker som er utro når alt i forholdet er og virker bra.

Jeg og min kjære ble sammen igjen og vil alltid huske hva jeg har gjort og det tærer på meg på flere måter. Kunne gitt mye for å få tilbake følelse av uskyld tilbake. Nå vil det alltid være noe som påvirker meg der

Skrevet
Får av og til inntrykk av at det er mer vanlig å være utro enn å ikke være det . Har selv ved flere andledninger fått tilbud av både gifte og samboende kamerater både med og uten barn om litt kos hvis jeg er interessert og jeg er da selv altså ikke singel !!

Begynner å bli temmelig desillusjonert nå og syntes det omtrent virker som om alle er utro .

Jeg syntes det er fælt, men det er akkurat det inntrkket jeg også sitter med. Jeg har fått tilbud, OG jeg ser med egne øyne at det faktisk foregår, og jeg "hører" om det. Jeg har visst lenge nå at mange er utro, men jeg får likevel stadig nye overraskelser om folk som er utro, som jeg ikke hadde trodd det om! Jeg syntes det er skummelt hvordan det er blitt.. Mulig det har vært sånn lenge men jeg har bare ikke sett det fordi jeg en gang var ung og naiv.

Skrevet
Jeg syntes det er fælt, men det er akkurat det inntrkket jeg også sitter med. Jeg har fått tilbud, OG jeg ser med egne øyne at det faktisk foregår, og jeg "hører" om det. Jeg har visst lenge nå at mange er utro, men jeg får likevel stadig nye overraskelser om folk som er utro, som jeg ikke hadde trodd det om! Jeg syntes det er skummelt hvordan det er blitt.. Mulig det har vært sånn lenge men jeg har bare ikke sett det fordi jeg en gang var ung og naiv.

Ja , jeg vet det ... akkurat samme inntrykket sitter jeg med . Kanskje ikke absolutt alle er utro , men det er utrolig mange som er det virker det som , eller som er villig til å være det bare anledningen byr seg .

Er det så mange som feks 50 % som er utro feks ?

Skrevet

Har aldri vært utro og kommer ikke til å være det.

Jeg er bare sammen med en jeg elsker hvis ikke får det være, har høy moral, selvrespekt og intigritet.

Gjest brutal_mann
Skrevet

har til gode å være i et forhold der hun ikke er utro. Begynner å bli mange år siden jeg fikk feid over en kvinne som ikke var utro. Mao, jeg vil forvente at en fremtidig partner på ett eller annet tidspunkt vil være utro.

Skrevet
Jeg er i alle fall ikke utro, så da er ikke alle det. :)

Ikke jeg heller, men jeg er blitt bedratt og det åpnet øynene mine betraktelig for dette var et menneske jeg hadde 100% tiltro til og aldri trodde var i stand til å gjøre noe som dette mot meg. Then again, det tror vel de fleste om sine kjære før de oppdager det motsatte. Etter den episoden ble jeg veldig oppmerksom på hvor mye utroskap det faktisk er der ute, og hvor lett enkelte tar på det å være utro. Jeg har derimot ikke gitt opp å finne et menneske jeg igjen kan stole 100% på og som kommer til å vise meg den tilliten verdig. Den dagen jeg gir opp han kan jeg like gjerne kjøpe meg tre katter og stasjonere ræva i godstolen.

Skrevet
Har aldri vært utro og kommer ikke til å være det.

Jeg er bare sammen med en jeg elsker hvis ikke får det være, har høy moral, selvrespekt og intigritet.

+1 :)

Skrevet

Nei, har aldri vært utro.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Nei, jeg har aldri vært utro.

Skrevet

Ikke faen, driter i hva den gjengse plebeier måtte komme med av unnskyldninger, enten eller...

..utroskap er først og fremst mot en selv, hva i helvete er det jeg gjør?

:filer:

Skrevet

Utroskap er noe de aller fleste blir berørt av i løpet av et langt liv sammen. Alle går ikke så langt som å ha sex men det er helt normalt å trå over noen grenser før eller siden. Det finnes mange gråsoner her!

Skrevet

En kan fort få det inntrykket ja. Men selv om jeg tror det er utrolig mye utroskap ute og går, så er det langt fra alle. 50/50 kanskje :vetikke: Men har klart inntrykk av at samfunnet og holdninger egentlig bare går en vei - straight to hell.

Tror det også er litt slik at i media osv. så skrives det jo gjerne om - problemer i forhold, utroskap osv. det er jo også ting det gjerne sladdres og snakkes om ellers også, så kan man få lett inntrykk av at "alt og alle er utro". Men de trofaste og seriøse forholdene hvor alt fungerer, er nok ikke så ofte på "dagsorden" eller like spennende å høre om/sladdre om osv. Sånn sett får man fort heelt feil inntrykk. Du hører om de 4 som ble knivstukket i oslo på fredagen, men ikke om de 30.000 tusen som ikke ble det. :popcorn:

Gjest boblebrus
Skrevet (endret)

Nå er jeg singel, men hadde jeg vært i et forhold hadde jeg definitivt ikke vært utro. Det er selvfølgelig lett å si nå osv, men jeg tror at hvis jeg hadde merket at jeg hadde vært interessert i X mens jeg var sammen med Y, ville jeg gått litt inn i meg sjøl og spurt om det nåværende forholdet var noe å satse på. Om typen min hadde vært utro ville jeg selvfølgelig blitt forbanna, og det er jo vanskelig å si om jeg ville tilgitt et utroskap (kommer kanskje an på situasjonen), men hvis èn part er utro, og særlig da flere ganger bak partnerens rygg, er det noe i forholdet som ikke stemmer. Da er det kanskje greit å droppe hele greia.

Har derimot en god venninne av meg som ikke har vært utro, men som har holdt på med flere menn som har vært i et forhold. Dette er hun klar over, men velger å kjøre på likevel, fordi dette er tydeligvis mannfolkas problem. Hun har opplevd at tidligere ekser har vært utro, og blitt dypt såret. Men likevel fortsetter hun å hoppe til sengs med menn i forhold :klø: For min del ville jeg aldri holdt på med typer som hadde kjæreste. Jeg liker ikke drama-o-rama, og jeg liker ikke å være ansvarlig for at en part blir såret i sånne sammenhenger.

Veit ikke om det har blitt mer "stuereint" med utroskap, men får definitivt høre stadig mer om det, og dermed øker også forestillingen om at det hender oftere.

Endret av cec_ilie
Skrevet
Utroskap er noe de aller fleste blir berørt av i løpet av et langt liv sammen. Alle går ikke så langt som å ha sex men det er helt normalt å trå over noen grenser før eller siden. Det finnes mange gråsoner her!

Enig i det her.

Etter mange år saman trur eg dei fleste støter på fristelsar som kan føre til at ein gjer noko ein ikkje burde gjere. Men forhåpentlegvis lar dei fleste det vere med tanken.

Uansett, eg har diskutert dette med venninder, ved å sjå på folk rundt oss. Eg syns det virkar som dei aller fleste er tilbøyelege til å vere utro. Og eg likar det ikkje.

Skrevet

Jeg har selv aldri vært utro og det har heller ingen av de jeg har vært sammen med (som jeg vet), men som du sier, så virker det virkelig som om alle er utro nå for tiden eller mer eller mindre har vært der opp til flere ganger. Helt ubegripelig syns jeg. Er du ikke glad i typen eller dama di så slår du opp, rett og slett.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Ifølge media/nettet/sladrepressen o.l. så skal man ha en trygg utdannelse, en jobb man trives i, horder med venner, mann/kone, 2,5 barn, et rikt og aktivt sexliv, god inntekt og blablabla. Man skal feste, trene, reise verden rundt.........

Problemet er at vi har blitt flinkere til det meste i livet untatt det aller viktigste, mellommenneskelig kommunikasjon. Vi finner det lettere og tryggere å pøse ut vår frustrasjon og lengsler på nettet, og vi kjøper et unyansert bilde som ofte passer vårt verdensbilde uten å reflektere om det faktisk er sånn eller ei.

Ta det med ro, kos dere med kjæresten, snakk med ham/henne, se hverandre og jeg er sikker på at det går fint, utroskap er ingen ny oppfinnelse!

Gjest brutal_mann
Skrevet

VannendeMike over her sa vel essensen i årsak og konsekvens.

Forøvrig er det en del som over her flagger at de aldri har og/eller aldri vil være utro. Merkelig nok så har alle de opptatte damene jeg har feid over hatt ett utsagn felles; Jeg trodde aldri jeg skulle gjøre noe sånn som dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...