Gjest milkyway Skrevet 23. oktober 2009 #1 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg sitter og er usikker til lønninga kommer. Jeg har vært og prøvd denne https://www.ginatricot.com/#/product/27430901 3 ganger nå, men er fortsatt usikker, for den blir jo litt damete med de lange armene, og glitter og fjoll, mens min stil er mer fargeglad og tjohei. Er dette en hverdagstunika? Jeg blir så usikker, for samtidig som at den blir litt damete, har aldri noe plagg vært mer flatterende på meg! What do you know what do you say? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mangopai Skrevet 23. oktober 2009 #2 Del Skrevet 23. oktober 2009 Go for it! Den var ikke min typiske stil heller, men den var superfin likevel, og om den sitter perfekt så ville jeg absolutt kjøpt den! Jeg syns den ser ut som en topp man bruker når man skal være litt mer en hverdagsfin men ikke for pynta heller :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 23. oktober 2009 #3 Del Skrevet 23. oktober 2009 takk for svar! Jeg pleier ikke bli så usikker angående kleskjøp, men nå måtte jeg trå til på kg. Dessuten passer den jo det blå håret mitt, og det er jo en bonus i seg selv! :D (stress når en har hatt en stil med jeans og en topp og plutselig får øynene opp for knæsjfargede tights og fine tunikaer!) Forresten siden jeg ble så voldsomt aktiv her på moteforumet, hurra for meg selv, jeg fikk ENDELIG kjøpt de blå shiny-tightsene på Floyd jeg har sikla på i 2 måneder! brukte de med en neongul tunika og vekte mildt sagt LITT oppmerksomhet, men høsten er ikke til for å kle seg i grått vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 23. oktober 2009 #4 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ja, skaff deg den. :-) Man trenger ikke kjøre samme stil hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 23. oktober 2009 #5 Del Skrevet 23. oktober 2009 dette er MEGET smarte KG-råd! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsPaddington Skrevet 24. oktober 2009 #6 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg synes den var stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 25. oktober 2009 #7 Del Skrevet 25. oktober 2009 Når du kler den så godt, så kjøp den. Den er ordentlig fin, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #8 Del Skrevet 25. oktober 2009 Vil ikke si den er til hverdags, men til fest. Party tunic står det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 25. oktober 2009 #9 Del Skrevet 25. oktober 2009 Selv om det står party betyr det ikke at den kun kan brukes til det. Jeg har venninder som kler seg penere til hverdags, enn mange andre kler seg til fest. Og hvorfor skal vi bli diktert av hva designerne skriver om et plagg? Jeg vokste opp med en masse regler om hva som gikk ann og ikke. Aldri bland ulike rødfarger, rødt og gult, rosa og orange. De kunne bare brukes sammen med blått, brunt svart eller grått. Og de måtte jo heller ikke blandes. Så var det noen som turde å tenke selv, og bryte "reglene". Resultatet ble morsommere klær og trender. Så at denne kun er til fest er bare tull. Den er til akkurat det eieren vil den skal være. Hverdag eller fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. oktober 2009 #10 Del Skrevet 25. oktober 2009 Løp og kjøp . Når den kler deg og du liker den så kan det da ikke gjøre noe om den bryter med din vante stil. Greit med litt forandring, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå