Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hva nå?
Skrevet

Dama hans vet ikke at vi har hatt en ons. Jeg har ikke tenkt å sladre. Han har prøvd seg på meg etter det, men jeg har avvist han og ledd det hele bort og bedt han holde seg til dama si. Vi bor på landet og alt er litt gjennomsiktig, men ikke glassklart. Jeg har ikke fortalt det til noen selvfølgelig.

Han ringte nå og spurte om han og dama kunne komme på besøk om par timer. Jeg har bare møtt henne en gang, men er sikker på at jeg klarer holde fasaden og jeg har ikke noe i mot henne. Jeg tror ikke hun mistenker noe, men tror han setter meg på en prøve, men hvorfor skal han det?

Han har gjort meg noen tjenester, kjørt og kjøpt røyk til meg osv så det kan være at hun mistenker noe hvis hun har sjekket mobilen hans. Jeg har pokerfjes og røper meg ikke. Hvis han skal skryte av det lille knullet vi hadde, vil jeg bare le og si "typisk menn, skal alltid skryte".

Jeg vil aldri gjenta den fadesen. Jeg er trygg på meg selv, men kan jeg være trygg på at han ikke har røpet noe? Han sier hver gang han har kjøpt røyk eller annet til meg, at jeg ikke må si noe. Nei, nei nei sier jeg da, vær du trygg.

Tror ikke dere har erfaring med dette, men jeg spør likevel. Har hun mistanke slik at han må få det avkreftet gjennom å komme på besøk sammen med henne?

Jeg har ikke erfaring med det selv.

Vil ikke ha noen sure kommentarer, som man reder ligger man osv. Jeg er glad om de kommer, så er saken unna verden. Det var bare en ons, og er glemt for min del.

Men jeg er nervøs. Hun har rykte for å være sjalu. Kan det være at han stoler så på meg at han tar henne med hit, for å berolige henne?

Eller venter han gruppesex? Noe jeg ikke er interessert i.

Noen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Hei_*
Skrevet

Hva slags forhold har du til disee menneskene?

Hvorfor kjøper han røyk til deg?

Gjest Tuppa36
Skrevet

Hehe, god start. Jeg hadde rett og slett så mane spørsmål at jeg ga opp å spørre :)

Skrevet

Vi bor ved grensa til Sverige. Derfor kjøper han til meg, og av og til blir jeg med. Han kjører andre også, ofte er vi i alle fall to eller tre på handel. Var det forklaring?

Ja, jeg gruer meg, men egentlig vet jeg ikke om jeg skal ta han alvorlig. Han tester meg kanskje? Hvor pålitelig jeg er, men jeg har ingen egeninteresse av å fortelle noen noe. Det som irriterer meg, er at han prøver å klå på meg ofte, men jeg parerer og dytter han unna. Etter onsen.

Får håpe han bare tulla med meg og ikke kommer med den sjalue dama si, men ok for meg. Jeg har aldri hatt ons med han jeg.

Skrevet
Vi bor ved grensa til Sverige. Derfor kjøper han til meg, og av og til blir jeg med. Han kjører andre også, ofte er vi i alle fall to eller tre på handel. Var det forklaring?

Ja, jeg gruer meg, men egentlig vet jeg ikke om jeg skal ta han alvorlig. Han tester meg kanskje? Hvor pålitelig jeg er, men jeg har ingen egeninteresse av å fortelle noen noe. Det som irriterer meg, er at han prøver å klå på meg ofte, men jeg parerer og dytter han unna. Etter onsen.

Får håpe han bare tulla med meg og ikke kommer med den sjalue dama si, men ok for meg. Jeg har aldri hatt ons med han jeg.

du skrev jo at du hadde ons med han?

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Ok. Men jeg skjønner heller ikke hvorfor du aksepterte at han kommer på besøk heller, uansett om det er med dama eller ute. Dere er da ikke venner? Ja, jeg synes du gjør det rette ved å holde tett om at dere hadde sex -håper du ikke visste at han var i et forhold, da- for det har ingen godt av.

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
du skrev jo at du hadde ons med han?

Hun mener sikkert at hun ikke sier det til kjæresten hans.

Skrevet
Han ringte nå og spurte om han og dama kunne komme på besøk om par timer. Jeg har bare møtt henne en gang, men er sikker på at jeg klarer holde fasaden og jeg har ikke noe i mot henne.

Siden du ikke har noe imot henne, og siden du faktisk har hatt sex med typen hennes bak hennes rygg, er det en dårlig ide å få dem på besøk. Du bør ikke, i denne situasjonen, fremstå som en potensiell venninne av henne, for hun vil oppfatte vennlighet fra deg som falskhet og svik hvis onsen senere blir kjent. Hold avstand.

Hvorfor han vil at dere skal møtes igjen, vet jeg ikke. Jeg vet bare at det er dumt å fortsette å ha kontakt med ham hvis du er bestemt på at dere ikke skal ha sex igjen.

Skrevet

Han har det som plommen i egget. En god kjæreste som er glad i han, og en slutty damen han kan være naughty med på siden. Nå vil han at de skal møtes så han kan sitte og overskue det lille haremet sitt og godte seg... Kjør på mens det ennå går!

Skrevet
Han har det som plommen i egget. En god kjæreste som er glad i han, og en slutty damen han kan være naughty med på siden. Nå vil han at de skal møtes så han kan sitte og overskue det lille haremet sitt og godte seg... Kjør på mens det ennå går!

Nei, jeg kjørte ikke på og jeg godtet ikke meg.De kom, med vin, øl og whisky. La merke til at han smilte mer til meg enn til henne og prøvde febrilsk å gi begge samme oppmerksomhet. Hun gikk hjem, han og jeg sovna på sofaen. Da jeg våkna la jeg ett teooe over han. Da våkna han og fotfulgte meg, men jeg aksepterte ikke sex.

Hun kom heldigvis tilbake igjen, og nå er ded dratt.

Nå har han ringt, er nettopp våkna og er fyllesjuk - ser at han har ringt tre ganger.

Sikkert pga at han glemte vin og øl hos meg. Hva gjør jeg nå? Jeg har ikke lyst å møte han. Var god skuespiller i går, han sier at han ikke er sammen med henne, det er bare mora hans som mener det, men jeg er ikke interessert.

Skrevet

Dere høres ut som litt spesielle mennesker. Merkelig at du gidder å ha noe med fyren å gjøre når han stadig prøver seg på deg. Da godtar du det jo. Høres ut som du ikke har stolthet. Du liker kanskje at han løper etter deg, så du kan avvise han.

Skrevet (endret)
Nei, jeg kjørte ikke på og jeg godtet ikke meg.De kom, med vin, øl og whisky. La merke til at han smilte mer til meg enn til henne og prøvde febrilsk å gi begge samme oppmerksomhet. Hun gikk hjem, han og jeg sovna på sofaen. Da jeg våkna la jeg ett teooe over han. Da våkna han og fotfulgte meg, men jeg aksepterte ikke sex. Hun kom heldigvis tilbake igjen, og nå er ded dratt.

Nå har han ringt, er nettopp våkna og er fyllesjuk - ser at han har ringt tre ganger.

Sikkert pga at han glemte vin og øl hos meg. Hva gjør jeg nå? Jeg har ikke lyst å møte han. Var god skuespiller i går, han sier at han ikke er sammen med henne, det er bare mora hans som mener det, men jeg er ikke interessert.

Du burde hatt diplom son klarte å holde fingra av en annen kvinnes fat og for at du er en god skuespiller! :ironi:

Du lurer på hva du skal gjøre nå? Ingenting! Hvis du ikke er interessert i møte ham så la vær da!

Ha littegranne selvrespekt jente!!

Endret av CeeCee
Skrevet
Dere høres ut som litt spesielle mennesker. Merkelig at du gidder å ha noe med fyren å gjøre når han stadig prøver seg på deg. Da godtar du det jo. Høres ut som du ikke har stolthet. Du liker kanskje at han løper etter deg, så du kan avvise han.

Det er da ikke min feil at jeg er pen og sexy og at han har lyst på meg? Jeg avviser andre også. Men jeg forstår hva du sier, for det er irriterende.

Skrevet

Ts aner ikke hva det betyr.

Skrevet
Ts aner ikke hva det betyr.

Nå vet hun at ordet eksisterer og jeg forslår at hun slår det opp!

Skrevet
Du burde hatt diplom son klarte å holde fingra av en annen kvinnes fat og for at du er en god skuespiller! :ironi:

Du lurer på hva du skal gjøre nå? Ingenting! Hvis du ikke er interessert i møte ham så la vær da!

Så da kan han bare glemme ølene og vinen fra i natt som han glemte her? Vi bor på et lite sted, og jeg liker å holde avtaler. Ser at han har ringt tre ganger i dag. Den onsen er jeg ikke stolt av nei, men jeg holder det hemmelig for alles beste.

Han virker interessert i meg og har gjort det halveis slutt med dama, men jeg er ikke interessert i en utro mann som er halvgardert... Vi har kjent hverandre siden barndommmen hvis det oppklarer mer.

Ja, var en flink skuespiller, lot som onsen aldri hadde skjedd. Pratet og lo sammen med henne, vil ikke henne noe vondt. Men det var en terskel - jeg var kjempenervøs.

Det gikk jo bra. Hvorfor skulle jeg si det til henne? Det var noe som hendt en gang for fire mnd siden.

Skrevet
Det er da ikke min feil at jeg er pen og sexy og at han har lyst på meg? Jeg avviser andre også. Men jeg forstår hva du sier, for det er irriterende.

Ikke smink deg eller fiks året, kle deg i stygge klær. Hjelper ikke det så finnes burka, så slipper du å irritere deg :) Irritasjon er bortkastet energi.

Troll.... :skratte:

Skrevet
Ikke smink deg eller fiks året, kle deg i stygge klær. Hjelper ikke det så finnes burka, så slipper du å irritere deg :) Irritasjon er bortkastet energi.

Troll.... :skratte:

Jeg sminker meg aldri, er et naturmenneske. Jeg går i filler hjemme, utvaska og hullete klær. Men kanskje jeg bør begynne med burka?

Det gikk jo bra. Han virker gira på meg, men jeg stoler jo ikke på utroe menn.

Dobbelmoral ja. Men jeg var og er singel og er ikke gira på han. Han forstår mye, og er lett å prate med, forstår vel mer enn de fleste. Men jeg forstår enda ikke hvorfor han tok dama si med hjem til meg?

Skrevet

Kanskje jeg bare avviser han fordi han har dame? Jeg liker han og han tenner meg. Jeg reagerer avvæpnende - hvem gjør ikke det ....

Jeg ser at dette ser ut som en tulletråd, men det er fakta.

Jeg hadde store problemer før de kom i går, men det kom andre også, og jeg har ikke lyst til å ødelegge et forhold pga en ons. Mulig hun vet det, at han har sagt det, var veldig glad da hun dukket opp etter at han sovna på sofaen, med klærne på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...