Gå til innhold

Jimmy Choo for H&M.

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.kvinneguiden.no/artikler/se_hel...leksjonen/72719

Jeg skulle gjerne hatt disse skoene, de var bare dritlekre! Men jeg regner med at de forsvinner fort, og jeg er ikke et menneske som trives i trengsel og køer, så jeg tror jeg holder meg hjemme. :sjenert:

Ellers synes jeg denne kjolen var kjempekul, så jeg får krysse fingrene for at den ikke faller i smak hos alle andre. ;)

Så jenter, hva synes dere? Blir det ti timer i kø utenfor H&M for å kapre et par sko? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var flere skopar jeg likte, men høye hæler er ikke helt min greie. om jeg får tak i et par, er det mulig jeg kjøper dem uansett.

Gjest milkyway
Skrevet

hadde håpet på mer tøy... men stort verre blir det vel ikke enn den hjerteskjorta til viktor og han andre for 2-3 år siden! :spy:

den kjolen var kjempesøt! Minner om den på gina tricot jeg er innom og prøver og ønsker meg et par ganger i uka :ler:

Skrevet

Jeg er forelska! :hjerte:

Endelig en kollekson fra en gjestedesigner som er i min stil. Noe SKAL jeg ha, vet bare ikke hva ennå. Får vel se an prisene og lommeboka.

Men det som står øverst på ønskelista er:

Veske

Øredobber

Belte

Sko

Kjole

Kjole2

:hjerter:

Det blir vel mulig å handle på nett denne gangen og? Orker ikke å stå i kø. Noen som vet når nettbutikken åpner?

Skrevet

Jeg likte flere av veskene, men jeg tror jeg må (forsøke) å se dem i levende live før jeg eventuelt kjøper. Jeg betaler ikke 1000 spenn for ei veske hvis det er vanlig H&M kvalitet.

Skrevet

Første gang gjestekolleksjonen har fallt i smak hos meg. Syntes det var veldig mye fint, men jeg gidder ikke stå flere timer i kø for å få tak i et klesplagg eller et par sko. SÅ materialistisk er jeg ikke.

Skrevet (endret)
Første gang gjestekolleksjonen har fallt i smak hos meg. Syntes det var veldig mye fint, men jeg gidder ikke stå flere timer i kø for å få tak i et klesplagg eller et par sko. SÅ materialistisk er jeg ikke.

Enig... orker ikke den køa. Pluss at de har en slik spesiell ordning i år. kanskje like så greit, mtp hvor mye kaos det blir ellers.

I år får hver kunde 10 min på å prøve klær og sko, og får kun kjøpe et av hvert plagg.

jaja...

Nei, satser på at jeg får tilgang til nett-shoppingen, ellers overlever jeg nok. ;)

Likte denne og kjolen ts linker til. :)

Edit: ser jeg ikke fikk linket til vesken. det er altså sebra-vesken.

Endret av TipsyTopsy
Gjest Tjukkebolla
Skrevet

De røde skoene var fine, de, men generelt synes jeg Jimmy Choo ser utrolig ubehagelige ut. Nå som han har sneket seg inn som gjestedesigner hos H&M så forstår jeg jo at de merkebevisste står parat, men jeg skjønner ikke helt den heller jeg da :)

Jeg har billige klær og noen dyre, men sistnevne er kjøpt på grunnlag av hvordan plagget ser ut. Om merket var av "King Svada" og kostet flesk, så hadde jeg kjøpt det der og da hvis jeg hadde pengene og bare MÅTTE ha det. Hvilket merke hadde vært meg klinkende likegyldig.

Håper ikke jeg er frekk eller no' altså, jeg så bare mitt snitt til å fortelle at jeg ikke skjønner hva som er den store greia med merker (om ikke man har som mål å fortelle om det på fest :)).

Skrevet

Synes det er en veldig sexy og rå stil. Men selv klarer jeg ikke å gå i så høye hæler. (Er det noen som klarer det en hel kveld, eller?) Trives best med 5 cm hæler, maks 7 cm. Men de hælene der er vel 12 cm...

Skrevet
Enig... orker ikke den køa. Pluss at de har en slik spesiell ordning i år. kanskje like så greit, mtp hvor mye kaos det blir ellers.

I år får hver kunde 10 min på å prøve klær og sko, og får kun kjøpe et av hvert plagg.

jaja...

Nei, satser på at jeg får tilgang til nett-shoppingen, ellers overlever jeg nok. ;)

Likte denne og kjolen ts linker til. :)

Edit: ser jeg ikke fikk linket til vesken. det er altså sebra-vesken.

Vet du om de har noen begrensning på hvor mange plagg man får kjøpe på nett og?

Skrevet

Jeg hadde håpet på mer tøy. Foreløbig har jeg ikke falt helt pladask for noe, men jeg likte armbåndene veldig godt! :jepp:

Er det noen som har fått med seg hvilket prisnivå tingene kommer til å ligge på? :klø: Det er veldig avgjørende for min del..

Skrevet

Tror skoene skal ligge på 799 til 1299 kr, klærne har jeg ikke peiling på. Jeg tror nok jeg stiller og prøver å få klørne i de flate gladiatorsandalene og et par ballerinasko. Jeg liker også de grå "ankelstøvlene" men jeg er svært usikker på om jeg klarer å gå på så høye heler.

Ellers synes jeg køsystemet de legger opp til i år virker veldig bra!

Skrevet

De veskene jeg har sett er priset mellom 800 og 1000kr. Klærne aner jeg ikke.

Skrevet

Noen som vet når varene blir tilgjengelige på nett? :klø:

Skrevet

Det var mye der jeg likte! Får se om det blir noen produkter, men prisen er litt avgjørende for meg også ;)

Skrevet (endret)

Kan se ut som om jeg må slanke meg litt over ræva før jeg evt. tar i bruk kjolen jeg kan tenke meg å kjøpe, siden de bare kommer i størrelse 36-40 og jeg er en litt vel drøy 40 over rumpa :fnise:

Endret av kisskissbangbang
Skrevet

skone var lekkre. Alt for tynne og høye heler til å klappre rundt på med disse brosteiner og oppgravings-tider i oslo sentrum da men...

Skrevet

Jeg syns den skinnkjolen med skråskjæring er så fin jeg! :rødme: Men hvis den ikke kommer i nettshoppen kommer jeg ikke til å kjøpe den, ikke sjans i helvete at jeg stiller meg i den køen som kommer til å danne seg utenfor butikkene... :roll:

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...