kisskissbangbang Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 http://www.kvinneguiden.no/artikler/se_hel...leksjonen/72719 Jeg skulle gjerne hatt disse skoene, de var bare dritlekre! Men jeg regner med at de forsvinner fort, og jeg er ikke et menneske som trives i trengsel og køer, så jeg tror jeg holder meg hjemme. Ellers synes jeg denne kjolen var kjempekul, så jeg får krysse fingrene for at den ikke faller i smak hos alle andre. Så jenter, hva synes dere? Blir det ti timer i kø utenfor H&M for å kapre et par sko?
Xtra_lilje Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 var flere skopar jeg likte, men høye hæler er ikke helt min greie. om jeg får tak i et par, er det mulig jeg kjøper dem uansett.
Gjest milkyway Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 hadde håpet på mer tøy... men stort verre blir det vel ikke enn den hjerteskjorta til viktor og han andre for 2-3 år siden! den kjolen var kjempesøt! Minner om den på gina tricot jeg er innom og prøver og ønsker meg et par ganger i uka
Gjest Skya Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg er forelska! Endelig en kollekson fra en gjestedesigner som er i min stil. Noe SKAL jeg ha, vet bare ikke hva ennå. Får vel se an prisene og lommeboka. Men det som står øverst på ønskelista er: Veske Øredobber Belte Sko Kjole Kjole2 Det blir vel mulig å handle på nett denne gangen og? Orker ikke å stå i kø. Noen som vet når nettbutikken åpner?
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg likte flere av veskene, men jeg tror jeg må (forsøke) å se dem i levende live før jeg eventuelt kjøper. Jeg betaler ikke 1000 spenn for ei veske hvis det er vanlig H&M kvalitet.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Første gang gjestekolleksjonen har fallt i smak hos meg. Syntes det var veldig mye fint, men jeg gidder ikke stå flere timer i kø for å få tak i et klesplagg eller et par sko. SÅ materialistisk er jeg ikke.
TipsyTopsy Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Første gang gjestekolleksjonen har fallt i smak hos meg. Syntes det var veldig mye fint, men jeg gidder ikke stå flere timer i kø for å få tak i et klesplagg eller et par sko. SÅ materialistisk er jeg ikke. Enig... orker ikke den køa. Pluss at de har en slik spesiell ordning i år. kanskje like så greit, mtp hvor mye kaos det blir ellers. I år får hver kunde 10 min på å prøve klær og sko, og får kun kjøpe et av hvert plagg. jaja... Nei, satser på at jeg får tilgang til nett-shoppingen, ellers overlever jeg nok. Likte denne og kjolen ts linker til. Edit: ser jeg ikke fikk linket til vesken. det er altså sebra-vesken. Endret 24. oktober 2009 av TipsyTopsy
Gjest Tjukkebolla Skrevet 24. oktober 2009 #8 Skrevet 24. oktober 2009 De røde skoene var fine, de, men generelt synes jeg Jimmy Choo ser utrolig ubehagelige ut. Nå som han har sneket seg inn som gjestedesigner hos H&M så forstår jeg jo at de merkebevisste står parat, men jeg skjønner ikke helt den heller jeg da Jeg har billige klær og noen dyre, men sistnevne er kjøpt på grunnlag av hvordan plagget ser ut. Om merket var av "King Svada" og kostet flesk, så hadde jeg kjøpt det der og da hvis jeg hadde pengene og bare MÅTTE ha det. Hvilket merke hadde vært meg klinkende likegyldig. Håper ikke jeg er frekk eller no' altså, jeg så bare mitt snitt til å fortelle at jeg ikke skjønner hva som er den store greia med merker (om ikke man har som mål å fortelle om det på fest ).
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #9 Skrevet 24. oktober 2009 Synes det er en veldig sexy og rå stil. Men selv klarer jeg ikke å gå i så høye hæler. (Er det noen som klarer det en hel kveld, eller?) Trives best med 5 cm hæler, maks 7 cm. Men de hælene der er vel 12 cm...
Gjest Skya Skrevet 24. oktober 2009 #10 Skrevet 24. oktober 2009 Enig... orker ikke den køa. Pluss at de har en slik spesiell ordning i år. kanskje like så greit, mtp hvor mye kaos det blir ellers. I år får hver kunde 10 min på å prøve klær og sko, og får kun kjøpe et av hvert plagg. jaja... Nei, satser på at jeg får tilgang til nett-shoppingen, ellers overlever jeg nok. Likte denne og kjolen ts linker til. Edit: ser jeg ikke fikk linket til vesken. det er altså sebra-vesken. Vet du om de har noen begrensning på hvor mange plagg man får kjøpe på nett og?
desperate Skrevet 24. oktober 2009 #11 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg hadde håpet på mer tøy. Foreløbig har jeg ikke falt helt pladask for noe, men jeg likte armbåndene veldig godt! Er det noen som har fått med seg hvilket prisnivå tingene kommer til å ligge på? :klø: Det er veldig avgjørende for min del..
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #12 Skrevet 25. oktober 2009 Tror skoene skal ligge på 799 til 1299 kr, klærne har jeg ikke peiling på. Jeg tror nok jeg stiller og prøver å få klørne i de flate gladiatorsandalene og et par ballerinasko. Jeg liker også de grå "ankelstøvlene" men jeg er svært usikker på om jeg klarer å gå på så høye heler. Ellers synes jeg køsystemet de legger opp til i år virker veldig bra!
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #13 Skrevet 25. oktober 2009 De veskene jeg har sett er priset mellom 800 og 1000kr. Klærne aner jeg ikke.
cypress Skrevet 29. oktober 2009 #14 Skrevet 29. oktober 2009 Noen som vet når varene blir tilgjengelige på nett? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #15 Skrevet 29. oktober 2009 Bilder+priser er nå ute på h&ms nettside.
Strix Skrevet 29. oktober 2009 #16 Skrevet 29. oktober 2009 Det var mye der jeg likte! Får se om det blir noen produkter, men prisen er litt avgjørende for meg også
kisskissbangbang Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #17 Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Kan se ut som om jeg må slanke meg litt over ræva før jeg evt. tar i bruk kjolen jeg kan tenke meg å kjøpe, siden de bare kommer i størrelse 36-40 og jeg er en litt vel drøy 40 over rumpa Endret 29. oktober 2009 av kisskissbangbang
Wonders Skrevet 4. november 2009 #18 Skrevet 4. november 2009 skone var lekkre. Alt for tynne og høye heler til å klappre rundt på med disse brosteiner og oppgravings-tider i oslo sentrum da men...
cypress Skrevet 4. november 2009 #19 Skrevet 4. november 2009 Jeg syns den skinnkjolen med skråskjæring er så fin jeg! :rødme: Men hvis den ikke kommer i nettshoppen kommer jeg ikke til å kjøpe den, ikke sjans i helvete at jeg stiller meg i den køen som kommer til å danne seg utenfor butikkene...
Fantomina Skrevet 5. november 2009 #20 Skrevet 5. november 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå