Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #1 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvorfor sier folk fitta/fitta? Ordet er jo direkte kvalmt. Jenters kjønnsorgan skal jo ikke være kvalm og ekkel, men pen og deilig. Hvorfor ikke si rosen, vagina eller noe? Jeg hører flere og flere si det og spesielt damer. Alt fra 10-åringer og til 40 år gamle damer sier det jo nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tja_* Skrevet 23. oktober 2009 #2 Del Skrevet 23. oktober 2009 javel, men hvorfor er fitte så galt? Vi kan jo si din pikk, reis og ryk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 23. oktober 2009 #3 Del Skrevet 23. oktober 2009 Rosen blir i alle fall feil for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Étaín Skrevet 23. oktober 2009 #4 Del Skrevet 23. oktober 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/Fitte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #5 Del Skrevet 23. oktober 2009 Enig i at det er et stygt ord, men man kan jo velge å omgås menn med et noe mer sofistikert vokabular da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattvette Skrevet 23. oktober 2009 #6 Del Skrevet 23. oktober 2009 Eg syns vagina er eklere å si enn fitte.. Rosen høres bare teit ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 23. oktober 2009 #7 Del Skrevet 23. oktober 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/Fitte Det er vel våre assosiasjoner til ordet fitte som er stygge, heller enn selve ordlyden. Jeg synes ordet ble finere etter å ha lest her på wikipedia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #8 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg ble litt småsjokkert over det bildet på wikipedia. Ikke at jeg er veldig prippen eller noe, men er liksom ikke så ofte man ser slike bilder på så "vanlige" sider som wikipedia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 23. oktober 2009 #9 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Hvorfor sier folk fitta/fitta? Ordet er jo direkte kvalmt. Jenters kjønnsorgan skal jo ikke være kvalm og ekkel, men pen og deilig. Hvorfor ikke si rosen, vagina eller noe? Jeg hører flere og flere si det og spesielt damer. Alt fra 10-åringer og til 40 år gamle damer sier det jo nå. *** -Pappa, hvordan ser en vagina (vulva, som Belladonna påpeker) ut? -Vel, gutten min, før sex ser den ut som en rød rose, med deilige blader og med en lukt av deilig parfyme. Men etter sex, tja..har du noen gang sett en bulldog spise majones? Ikke rare vitsen, men illustrerer poenget greit nok. Ikke alt med et kvinnekjønn er bare lekkert, pent, vakkert osv. Da er det naturlig at ikke alle betegnelser er det heller, selv om "fitte" jo visstnok i følge wiki-linken er pent nok. Endret 23. oktober 2009 av nobilian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 23. oktober 2009 #10 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Det som står i wikipedia om dette, er direkte feil. Her står det kjønnsorganet (vagina), kjønnsåpningen (vulva). Vagina er skjeden, vulva er hele det ytre, synlige kjønnsområdet. Kjønnsåpningen heter på latin introitus vaginae. Kommentar til tittelen på tråden. Det heter "heslig", ikke "herslig". Endret 23. oktober 2009 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #11 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kommentar til tittelen på tråden. Det heter "heslig", ikke "herslig". Det vet jeg. Vet ikke hvorfor det snek seg inn en R der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå