Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 jeg var hos frisørn i går og farget håret! og det ble svart!! jeg ville ha brunt, men det har til og med rødskjær i seg!! Jeg ser ut som en emo! (ikke at jeg har noe imot emoer, men det er ikke meg) hva skal jeg gjøre?? jeg blir skjeldent fornøyd av å gå til frisøren i det heletatt! sliter det veldig å farge det lysere selv??
Gjest Gjest_Winnie_* Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 jeg var hos frisørn i går og farget håret! og det ble svart!! jeg ville ha brunt, men det har til og med rødskjær i seg!! Jeg ser ut som en emo! (ikke at jeg har noe imot emoer, men det er ikke meg) hva skal jeg gjøre?? jeg blir skjeldent fornøyd av å gå til frisøren i det heletatt! sliter det veldig å farge det lysere selv?? Er det permanent farge eller minicolor (som gradvis vaskes ut) det er snakk om? Rett etter en fargebehandling ligger det nok en del overskuddsfarge igjen i håret, og litt av den forsvinner hvis man vasker det noen ganger. Da blir det muligens noe lysere. Hvis du likevel skal ha det enda lysere må du nok avfarge det. Det er risikabelt å avfarge håret selv,da det ofte blir skjoldete, så jeg ville gjort det hos frisør (ihvertfall om håret er langt og/eller tykt).
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Har du sagt til frisøren at du vil ha det brunt og fått svart? Da ville jeg gått tilbake og klaget. Trolig vil de avfarge det for deg gratis, om forskjellen er stoooor. Sannsynligvis også gi deg den fargen du i utgangspunktet ville ha.
Gjest Maxtor Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg fikk håret mitt farget brunt hos frisør. Den skulle være en veldig lys brun. når de var ferdig så håret helt svart ut, men etter to dager så lysnet den veldig. Om du er misfornøyd så må du nesten si ifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå