Gjest you and me Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har tenkt å kjøpe en mini pc men har lite peiling på data så trenger litt hjelp til hvilken jeg bør kjøpe! Den maskinen jeg har nå klikker bare jeg prøver å høre på musikk samtidig som jeg er på msn! Så en av kriteriene er at det må være en pc som tåler at jeg gjør flere ting samtidig på maskinen. Å den må ikke være dyrere enn 5000kr.. Men maskinen trenger ikke være noe avansert da jeg kun skal bruke den til å gå på nettet med. Noen forslag om hvilken jeg bør kjøpe??
Gjest Evo Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Har en Acer Aspire One, og er veldig fornøyd Bruker den hjemme og på skole, og den var veldig kjekk Kosta meg 3500 tror jeg. Har hatt den siden januar og har ikke hatt noe problemer med selve pc-en, men laderen har gått i stykker, men får ny på garantien
Gjest you and me Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Har en Acer Aspire One, og er veldig fornøyd Bruker den hjemme og på skole, og den var veldig kjekk Kosta meg 3500 tror jeg. Har hatt den siden januar og har ikke hatt noe problemer med selve pc-en, men laderen har gått i stykker, men får ny på garantien Acer Aspire one har jeg hatt før å bare hatt tull med den! Etter to måneder så brukte den over 5minutt bare i oppstart! :S Så akkurat den pcen kommer jeg ikke til å kjøpe.
Miss-M Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har ingen problemer med min Acer Aspire One, og har hatt den siden februar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå