Gjest Gjest_Hanna_* Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har kjøpt meg Jan Marini-produkter på ebay. For å finne ut hvilke jeg trengte, fulgte jeg rådene som stod på den offisielle hjemmesiden: Bioglycolic Facial Cleanser Bioglycolic Facial Lotion C-EST Face Serum Antioxidant Daily Face Protectant Transformation Face Cream Hvordan bør jeg bruke disse produktene? Hva bør jeg bruke om natten, og skal jeg blande C-ESTserumet med kremene?
Pusill Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har kjøpt meg Jan Marini-produkter på ebay. For å finne ut hvilke jeg trengte, fulgte jeg rådene som stod på den offisielle hjemmesiden: Bioglycolic Facial Cleanser Bioglycolic Facial Lotion C-EST Face Serum Antioxidant Daily Face Protectant Transformation Face Cream Hvordan bør jeg bruke disse produktene? Hva bør jeg bruke om natten, og skal jeg blande C-ESTserumet med kremene? Du skal først rense,deretter bruker du C-esta serum og tilslutt Bioglycolig facial lotion. Til kvelden renser du,så bruker du Transformation face Cream som nattkrem.
Gjest Gjest_Curly_* Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Samt antioxidant daily face protector SPF 30 tilslutt på morgenen..
Pusill Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Samt antioxidant daily face protector SPF 30 tilslutt på morgenen.. Ja,stemmer.Jeg glemte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå