Iset Skrevet 17. august 2003 #1 Skrevet 17. august 2003 jeg likte den ene sangen de spiller så mye, første gangen jeg hørte den på reklame på tv3. og andre gangen, og tredje gangen. fjerde gangen begynte jeg å bli småirritert, for tv3 sender den i hver eneste reklame, og tilogmed 2 GANGER i hver reklame. fra 5.te gangen og til nå har jeg skrudd av lyden på tven hver gang reklamen kommer. jeg kommer ALDRI til å kjøpe den cden. tv3 har ødelagt det. MÅ de sende den dritt rekamen 2 ganger hver eneste reklame? folk jeg har snakket med, som kunen ha kjøpt den cden for de liker sånn musikk, har blitt så drittlei av dem pga reklamene at de ikke orker å høre sangen på radio engang. har de kanskje gjort en tabbe ved å la tv3 sende så mye reklame for cden dems? uff, alt man skal henge seg opp i Iset
Gjest vampie Skrevet 17. august 2003 #3 Skrevet 17. august 2003 jeg har hatet evanescense fra første moment jeg hørte dem... ekkel ekkel stemme på hu dama...
Arwen Skrevet 17. august 2003 #4 Skrevet 17. august 2003 Hehe.. jeg digger henne, cden er vanvittig bra!
Gjest Malena Skrevet 17. august 2003 #5 Skrevet 17. august 2003 Jeg synes den er kjempefine - har virkelig sansen for den musikken
Malou Skrevet 17. august 2003 #7 Skrevet 17. august 2003 Har ikke for vane å hate musikk jeg, men den har kanskje blitt litt overeksponert i det siste. Sånn er det vel med det meste som blir en hit. Det andre jeg har hørt fra Evanescense, bortsett fra "Bring me to life" synes jeg høres kjedelig ut. Jennifer
*M* Skrevet 17. august 2003 #8 Skrevet 17. august 2003 Jeg vet ikke helt, klarer ikke gjør meg opp en mening på en sang, men kommer ikke til å kjøpe cd'en!
Felicia Skrevet 17. august 2003 #9 Skrevet 17. august 2003 Jeg slenger meg med i hat-gruppa... Kan ikke sette fingeren på hva det er, men den plata (og jeg har hørt hele) har bare gått meg på nervene fra første stund
Gjest Liten Skrevet 17. august 2003 #10 Skrevet 17. august 2003 Jeg hater hvertfall reklamen! Første gang jeg hørte den, så tenkte jeg vel noe i retning av "hmmm... småinteressant", eller noe i den duren. Men den helt utrolige overeksponeringen som har vært av dem på TV i sommer har gitt meg fullstendig avsmak. To ganger i hver pokkers eneste reklamepause i prime time... :o Hadde besøk av en venn i sommer som lånte pc'en min til å laste ned albumet deres. Gjorde et forsøk på å høre gjennom det, men har fått så totalt avsmak at jeg kjapt sletta dem fra harddisken min. Har ikke de som planlegger reklamekampanjer noen som helst forståelse av begrepet overeksponering?
Gjest Poirot Skrevet 17. august 2003 #11 Skrevet 17. august 2003 Har ikke de som planlegger reklamekampanjer noen som helst forståelse av begrepet overeksponering? Sikkert ikke, tatt i betraktning at sangen har ligget 11 uker på VG-lista, og pt er på 5. plass og platen er på 7? Men helt enig at den er kjørt alt for mye.
Gjest Donna Skrevet 17. august 2003 #13 Skrevet 17. august 2003 Jeg liker de Hvilken reklame er det snakk om ???? My Immortal er bare nyyyydelig ....og jeg synger med så godt jeg kan men det blir ikke så bra da ... :-? men jeg mååååå sliksom synge likevel ....*ler*
Iset Skrevet 17. august 2003 Forfatter #14 Skrevet 17. august 2003 Jeg liker de Hvilken reklame er det snakk om ???? My Immortal er bare nyyyydelig ....og jeg synger med så godt jeg kan men det blir ikke så bra da ... :-? men jeg mååååå sliksom synge likevel ....*ler* på tv3 sender de reklame for cden (kun en sang) 2 ganger hver reklame, og du vet hvor ofte det er reklamer på tv3??? :evil: jeg og likte de først, men så ble det for mye pga reklamen. Iset
Gjest care Skrevet 17. august 2003 #15 Skrevet 17. august 2003 Jeg har ikke sett så mye til den reklamen, men elsker sangen, den minner meg om usa - der gikk den hele tiden på radio )men det gjør den vist her og(
MarianneE Skrevet 18. august 2003 #18 Skrevet 18. august 2003 Har ikke hørt mer enn en fem-seks sanger, men synes ikke de er så værst, jeg!
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2003 #19 Skrevet 18. august 2003 Jeg hater de ikke, men jeg begynner å bli mektig lei den reklamen!! ARGH!!! Clea
-Fisken- Skrevet 19. august 2003 #20 Skrevet 19. august 2003 Hehe.. jeg digger henne, cden er vanvittig bra! JAAAAAAAAAAAAAAA!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå