Gå til innhold

Invitasjoner - trykkeri?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har designet mine egne inbydelser til bryllupet vårt neste år og leter etter en plass å få trykket dem.

Har vært inne på optimalprint, vistaprint etc og der kan man kun velge enten A4, A6 eller A5 format, brettet eller ikke..

Mine kort er 15x15cm og denne korttypen får man kun hvis man velger ferdiglagde kort :kjefte: så utrolig irriterende!!

Er det noen som vet om noen trykkeri hvor man får velge 15x15 print evt 14.5x14.5 ? Og selvfølgelig sitt eget fulle design?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle alminnelige "gammeldagse" trykkerier gjør vel dette? I hvertfall der jeg jobber. Men du er jo avhengig av at de har en digital trykkmaskin da, for å sette i gang en stor offsetmaskin blir vel litt i overkant for noen innbydelser :)

På jobben hos meg (som jeg ikke har tenkt å navngi) så trykker vi i hvertfall slikt digitalt og skjærer etter mål. Men det er jo selvfølgelig avhengig av skikkelig bakgrunnsfiler da, word er ikke et designprogram ;)

Skrevet

Word er definitivt ikke et designprogram :nei:

Jeg har brukt photoshop og illustrator så filene skal være optimale for printing.

Jeg har undersøkt med trykkeri i nærmiljøet, det nærmeste de kom var konfirmasjonskort :kjefte::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...