Gå til innhold

Svart skjørt og svarte/hvite pumps

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup, og har tenkt til å ha på meg et svart smalt skjørt som går til knærne, og høyhælte hvite og svarte pumps. Hadde vel passet best med hvit skjorte til, men det kan bli litt kjedelig, kan jeg kombinere dette med en bluse i sterke farger, eller har noen noen andre gode tips?

Skrevet

Bluse passer sikkert fint til :)

Det kan også passe med en fin singlet (ha det ned i skjørtet) og en tynn/kort cardigan over :)

Skrevet
Bluse passer sikkert fint til :)

Det kan også passe med en fin singlet (ha det ned i skjørtet) og en tynn/kort cardigan over :)

enig der :)

alle farger passer jo til svart da :)

lilla, rødt, fersken, blå osv.

bare å prøve deg frem og velge det du føler passer best og som du føler deg mest vel i :)

Skrevet

Skoene jeg skal ha på er mest hvite, med svarte detaljer på, så de er ganske dominerende. Er derfor jeg lurer på om jeg kan ha en hvilken som helst farge til, eller om det fort blir kræsj?

Skrevet

Blir fort litt krasj... Men om du kan finne noe oventil som også inneholder hvitt og svart ved siden av en farge, så kan det jo bli fint. En bluse i en ren farge til hvite sko og svart skjørt, er ikke den beste kombinasjonen etter min smak... ville jeg heller valgt en hvit bluse. Er jo bedre å søle rødvin på en farget bluse, da. :fnise:

Skrevet

Ja jeg kan jo finne bluse som er hvit med sorte detaljer... Og så heller stæsje opp med litt farger på smykker og sånt!

Btw, så utrolig søt avatar du har nøtteskall!! :rødme:

Skrevet
Ja jeg kan jo finne bluse som er hvit med sorte detaljer... Og så heller stæsje opp med litt farger på smykker og sånt!

Btw, så utrolig søt avatar du har nøtteskall!! :rødme:

Hihi takk! Det er en meerkat fra serien Meerkat Manor på Animal Planet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...