Gjest Gjest_ellen_* Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Hvor selges id-sminke i Trondheim? Skal bestille i.d-pudder fra nettet, men må finne ut hvilken farge jeg skal ha, så må nesten prøve ut litt.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 på solsiden oppe i 2.etg på spa-avdelingen der. Hudpleien rett opp for rulletrappa
Jade Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 I Bergen selger de på Parfymelle. Kanskje de gjør det i Trondheim også?
Gjest ts Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Takk for svar! Jeg var så ivrig, at jeg rett og slett bestilte med en gang! Tok sjansen på medium.. Krysser fingre:)
Jade Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Hmmm... Det er vel lurt å teste den før du kjøper? Det kan jo være feil farge + at du kanskje ikke liker/tåler den.
Gjest NinaLo Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Hei! De selger i.d mineralsminke på solsiden (Solsiden Spa), på Trondheim torg (Relax hudpleiesalong), Olav Tryggvasons gate (Senter for estetisk laserkirurgi) og i Kjøpmannsgata (Clinique Cicerone). La en hudterapeut hjelpe deg å finne den fargen dere synes passer huden din best, og bruk så rouge eller solpudder for å få mere "glød" dersom du ønsker det. I.d er nemlig veldig dekkende, så det kan være at du ønsker litt farge i kinnene. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå