Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Kjæresten min som drikker og fester hver helg kritiserer meg for at JEG ikke trener og spiser sunt! Jeg har alltid vært et friluftsmenneske og trener og spiser sunt (spiser mye vegetarisk)Hos han går det i junk food og han drikker hver fredag og lørdag, kjører bil til alt og har vel aldri vært ute i skauen engang. Han kommer bare til meg for å feste og da sover han halve dagen etterpå. Han er også veldig opptatt av at jeg skal ha en bra kropp, men selv ser han ikke ut. Kjenner jeg blir mektig forbanna! Er han idiot??
Gjest MikeWaters Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Er han idiot?? Utifra det du skriver så er han nok det, du er jo også passe tett som finner deg i det!
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Utifra det du skriver så er han nok det, du er jo også passe tett som finner deg i det! Hvem har sagt at jeg finner meg i det?!
Titti72 Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Du kaller han kjæresten din. Da betyr det at du finner deg i det.
Gjest MikeWaters Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Hvem har sagt at jeg finner meg i det?! Å, sorry - jeg trodde dere fortsatt var sammen, my bad!
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 Du kaller han kjæresten din. Da betyr det at du finner deg i det. Han VAR vel kjæreste min da han sa det....... Det finnes jo de som gjør det slutt om man SER på andre også, jeg foretrekker litt mer håndfaste bevis! Men huff så tett jeg er i pappen altså.....Det er sikkert EGENTLIG min skyld også.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 Kjæresten min som drikker og fester hver helg kritiserer meg for at JEG ikke trener og spiser sunt! Han kommer bare til meg for å feste og da sover han halve dagen etterpå. Kansje grunnen til at vi tror han fremdeles er kjæresten din er uttalelsene du kom med i åpningsinnlegget. Men om han ikke er kjæresten din lenger hvorfor kommer han da og fester og sover over, og hvorfor har du kontakt med ham i det hele tatt. Hvorfor må du spørre oss på KG om han er en idiot når du sier du ikke finner deg i dette. Da har du vel skjønt det selv da. Jeeez, snakk om å lage seg større problemer enn nødvendig...
Gjest t Skrevet 23. oktober 2009 #8 Skrevet 23. oktober 2009 Han VAR vel kjæreste min da han sa det....... Det finnes jo de som gjør det slutt om man SER på andre også, jeg foretrekker litt mer håndfaste bevis! Men huff så tett jeg er i pappen altså.....Det er sikkert EGENTLIG min skyld også. Enig med gjesten her over meg, snakk om å skape problemer... I det første innlegget ditt skriver du at han ER kjæresten din, ikke at han VAR det. Også plutselig begynner du å sutre om at vi visstnok skal mene du er tett i pappen fordi kjæresten din (eller ikke?) ser på andre, og du ikke slo opp da(?). Det her er jo bare rot.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #9 Skrevet 23. oktober 2009 Hva skal man kalle en som frivillig er kjæreste med og etter forholdet lar fyren komme og overnatte til tross for at han kommer med kritikk og klager?
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #10 Skrevet 23. oktober 2009 Hva skal man kalle en som frivillig er kjæreste med og etter forholdet lar fyren komme og overnatte til tross for at han kommer med kritikk og klager? Hm..... NOe som begynner på i og slutter på t???
Ellevill Skrevet 23. oktober 2009 #11 Skrevet 23. oktober 2009 Enig med gjesten her over meg, snakk om å skape problemer... I det første innlegget ditt skriver du at han ER kjæresten din, ikke at han VAR det. Også plutselig begynner du å sutre om at vi visstnok skal mene du er tett i pappen fordi kjæresten din (eller ikke?) ser på andre, og du ikke slo opp da(?). Det her er jo bare rot. Ja! He he! :klø:
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #12 Skrevet 23. oktober 2009 Kansje grunnen til at vi tror han fremdeles er kjæresten din er uttalelsene du kom med i åpningsinnlegget. Men om han ikke er kjæresten din lenger hvorfor kommer han da og fester og sover over, og hvorfor har du kontakt med ham i det hele tatt. Hvorfor må du spørre oss på KG om han er en idiot når du sier du ikke finner deg i dette. Da har du vel skjønt det selv da. Jeeez, snakk om å lage seg større problemer enn nødvendig... Jeg gjorde det slutt i det samme sekund som dere kalte meg tett i pappen. Klart det.
Gjest t Skrevet 23. oktober 2009 #13 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg gjorde det slutt i det samme sekund som dere kalte meg tett i pappen. Klart det. Eh, det var ingen her som kalte deg tett i pappen, det var det du selv som skrev...
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 23. oktober 2009 #14 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg hadde en slik kjæreste. Han fikk ros av meg for alt det nye han prøvde, og alt han likte generelt, fordi jeg ville han skulle føle seg bra. Grodde han skjegg fordi han hadde lyst oppmuntret jeg det. Skifta han jobb heiet jeg på ham. Med meg var ingenting bra nok. For mye sminke, for lite sminke, brukte ikke nok skjørt, ikke høye hæler, jeg var ikke ambisiøs nok, torde ikke nok, ikke seriøs nok, trente ikke nok, spiste noe han plutselig hadde fått for seg at var heslig etc... Jeg var aldri bra nok for ham. Rart nok var det han som gjorde det slutt. Blir spennende å se om han finner ei jente som fyller hans standarder. Jeg har litt kjærlighetssorg enda, men vet at selvtilliten min var ræva mens jeg var sammen med ham. Nå tør jeg mer fordi jeg har venner som oppmuntrer meg istedet for å huffe seg som han gjorde.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #15 Skrevet 23. oktober 2009 Eh, det var ingen her som kalte deg tett i pappen, det var det du selv som skrev... Å herregud hva man henger seg opp i. Se under innlegg #2, jeg er ikke Mike Waters.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #16 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg hadde en slik kjæreste. Han fikk ros av meg for alt det nye han prøvde, og alt han likte generelt, fordi jeg ville han skulle føle seg bra. Grodde han skjegg fordi han hadde lyst oppmuntret jeg det. Skifta han jobb heiet jeg på ham. Med meg var ingenting bra nok. For mye sminke, for lite sminke, brukte ikke nok skjørt, ikke høye hæler, jeg var ikke ambisiøs nok, torde ikke nok, ikke seriøs nok, trente ikke nok, spiste noe han plutselig hadde fått for seg at var heslig etc... Jeg var aldri bra nok for ham. Rart nok var det han som gjorde det slutt. Blir spennende å se om han finner ei jente som fyller hans standarder. Jeg har litt kjærlighetssorg enda, men vet at selvtilliten min var ræva mens jeg var sammen med ham. Nå tør jeg mer fordi jeg har venner som oppmuntrer meg istedet for å huffe seg som han gjorde. Jeg tror det dreier seg om mindreverdighetskomplekser hos han i stor grad. Han må ha noen å rakke ned på for å føle seg ovenpå selv. Min type ble nok ofte misforstått, og vi hadde en del ekle opplevelser som han nok opplevde som veldig krenkende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå