Gjest Marlo Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Er det noen her som vet om noen butikker som selger slike poser som soveposen skal väre i, som holder til i Sandefjord? Har nemlig mistet min og det blir litt tungvindt å ha den i en plastpose Og jeg trenger den helst i dag, så kan ikke bestille over nettet.
Kamikatze Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Hiv deg på luren, og ring dine lokale sportstilbehørspushere. Enkelte av dem selger løse "kompresjonsbager" til purkeposer. Ellers er det vel ikke verre enn å stappe den i ei bag eller veske av passende størrelse?
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Du finner disse i så og si alle større sportsbutikker med egen friluftsliv avdeling. Bare å høre med de som jobber der, eller så funker en vanntett pakksekk + en liten stropp helt greit.
Gjest Marlo Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Jeg fant Trodde ikke det var så vanlig å selge slikt löst jeg, men der tok man feil =) Bag/veske blir jo bare kronglete sambo skulle gå i fjellet med den, og allerede skulle bäre tur sekk full av utstyr i tillegg til förstehjelpsbåre m.m. Og soveposen min koster såpass mange tusenlapper at jeg gjerne ville ha riktig innpakking til den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå