King George Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Jeg har vokset magen og brystet selv nå for første gang. Har aldri gjort det før, heller ikke i en salong. Hadde ikke ekstremt mye hår, men noe på brystet, og en stripe nedover magen og rundt navlen. Det var ikke akkurat det beste resultatet akkurat, men ikke så halvgæærnt til å være første gang, syns jeg Nå har jeg masse små røde kviser på brystet, og noen på magen. Huden min er av typen som ganske lett før kviser, men jeg hadde ikke noe særlig kviser på brystet før jeg voksa meg. Jeg bruker en kvisesåpe fra acne.com når jeg dusjer. Går det greit å bruke denne samme dag man har vokset seg? Hva med vanlig såpe? Hva er den beste måten å bli kvitt kvisene på, og hvor lenge vil de være der? Jeg er litt skeptisk til å bruke div kremer, iom at huden min så lett reagerer med å få kviser. Vil det hjelpe noe å bruke vanlig olje? Jeg har jojobaolje, også fra acne.com, som visstnok ikke skal tette porene. Er det no vits å bruke den? I tillegg fulgte det med en flaske med noe greier som skal lindre huden, hemme hårveksten, og forebygge inngrodde hår. Kan den gi mer kviser? Kan jeg få flere kviser etterhvert som hårene begynner å vokse ut igjen også? Hvor mange ganger må jeg vokse meg før huden venner seg til det og ikke reagerer så kraftig på det lenger? det ble veldig mange spørsmål, og noen burde jeg nok spurt før jeg vokset meg:p Men det er litt seint nå! Håper noen kan svare. Endret 25. oktober 2009 av King George
King George Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 26. oktober 2009 er det seriøst ingen som kan svare.....???
Gjest Gjest_marmelade Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 hei, hudpleier her.. bruk av olje som ikke tetter porene etter voksing er riktig, også må du vokse i riktig retning da, får å unngå disse nuppeneog kvisene du får etter feil voksing! en gang i uka kan du bruke en god skrub på kroppen særlig om du vokser deg, slik at hårene ikke blir inngrodde, og en bodylotion med syrer kan brukes hver dag, slik at huden får en peeling effekt med disse syrene hver dag og at hårene kommer seg opp på huden og ikke krøller seg under. hvis dette var for vanskelig kan du spørre/vise det til en hudpleier, og få hjelp der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå