Gå til innhold

Hva er den perfekte gaven for deg?:)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Som tittelen sier, hva er den perfekte gaven til deg?:)

Kan jo begynne med min perfekte gave!

Kunne jeg valgt ville det vært en opplevelsesgave! En hyggelig ting å gjøre med en kjæreste eller en god venn.

F.eks. gratis tur på byen, tur i tivoli eller helgetur...:)

Eller en sjemme meg selv ut gave!:D

Hva er din perfekte gave?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom jo an på hvem giveren er....

For de som ikke kjenner meg innmari godt (veldig få), så er den perfekte gave en flaske fyldig rødvin.

Skrevet

hmmm, har sittet å tenkt litt på dette.

Må være noe så enkelt som en beskjed om at "i kveld vil jeg bare være hjemme med deg og spise god mat + vin". :hjerte:

Da ville jeg følt meg spesiell.

Hvis det skulle være fra venner, ja da ville det vert at de ville være med meg på ishockey kamp :ler:

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Et fint kort som det står mye fint i, komplimenter, om hvor spesiell jeg er og hvor glad vedkommende er i meg. :sjenert: Det er nok noe av det som ville gjort meg aller mest glad.

Hmm.. Ellers: En god parfyme jeg ønsker meg. En ny bok av favorittforfatteren. En tur til Cuba.

Skrevet

Dette :

http://www.helikopter.no/?a_id=742

Ta med en venn eller kjæreste, og sett av et par timer til felles glede. Dere mottar behandlingen i samme rom.

*Hydroterapibad

*Kroppsskrubb

*Innpakning

*Aromamassasje, 50 min

Helikoptertur til Spa-hotell Velvære med champagne servert ombord

Opphold i en av våre Suiter Jr. m/ frokost

Kjærlighets Spa – Halv dag ( 2 timer 30 min.)

Men sånn ellers så må det være noe enkelt,som noe jeg f.eks har nevnt at jeg har lyst/ønsker meg sånn i forbifarten. Det viser at den personen jeg får det av hører etter på de småtingene jeg sier :) Trenger ikke være mer enn en brus.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Fra en potensiell kjæreste? Et hinsides knull.

Gjest milkyway
Skrevet

FIVE GOLDEN RINGS! heh nei men til jul ønsker jeg meg en ring, siden venstrehånda er misunnelig på høyre ;) Betyr mye med fine ting jeg har fått av han så jeg kan se på de hver dag og tenke på han og bli glad :D

Skrevet

noe han har opfattet at jeg ønsker meg. Det betyr nemlig at han lytter og det er den beste gaven....

Skrevet

Den perfekte gaven for meg hadde vært å bli frisk.. Men det går ikke nå så da blir det vel en spa-helg alene, det trenger jeg virkelig.

Eller en rottweiler :rødme:

Skrevet

Noe som giveren har plukket opp at jeg har sagt at jeg har lyst på i en bisetning/i forbifarten, uten at jeg husker at jeg har sagt det. Blir to ting på en gang, oppmerksomheten og gaven.

Skrevet

Vel, jeg blir glad for alt jeg får jeg, men jeg hadde nok hoppet ekstra opp og ned om jeg fikk noen av disse tingene:

* En diktbok - elsker diktbøker.

* En reise med kjæresten min.

* Nintendo Wii

* Ny Pc

* Kjøkkenmaskin

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Reise, definitivt! :)

eller så klager jeg aldri på diverse bandmerch,konsertbilletter eller cd'er og slikt av band som betyr mye for meg :)

Gjest Bastiberta
Skrevet

Ordentlig god whisky, og et par pene tumblere

Tokyo-tur

Konsert/Show-billetter

PC-komponenter

Dingser

Brettspill

Trær

Et par dager på fjellet i telt.

Et skikkelig telt.

Annet turutstyr

Ja også hadde jeg blitt veldig glad for noen geiter, noen høner og noen lamaer (helst lama, men jeg kunne godt tatt noen alpakkaer også), men ettersom jeg bor i leilighet så er det vanskelig å gjennomføre.

Til TS så vil jeg påpeke at det er stor forskjelle på å skjemme bort og skjemme ut. ;)

Skrevet (endret)

Smykker :sjenert:

Veske( r)

Men også slike spa-opphold, eller et cruise til carribean. :sjarmor:

Håndskrevne kort med noe søtt på fra sambo er alltid en slager!

Endret av TipsyTopsy
Skrevet
Ordentlig god whisky, og et par pene tumblere

Tokyo-tur

Konsert/Show-billetter

PC-komponenter

Dingser

Brettspill

Trær

Et par dager på fjellet i telt.

Et skikkelig telt.

Annet turutstyr

Ja også hadde jeg blitt veldig glad for noen geiter, noen høner og noen lamaer (helst lama, men jeg kunne godt tatt noen alpakkaer også), men ettersom jeg bor i leilighet så er det vanskelig å gjennomføre.

Til TS så vil jeg påpeke at det er stor forskjelle på å skjemme bort og skjemme ut. ;)

hehehe, jaja. Gikk litt fort når jeg skrev! :P meeen så lenge folk forstår det viktigste så er det vel ingen krise :D :skravle:

men takk for mange gode tips... Har et til spørsmål.

Jeg fortalte min andre søster om denne kurvgaven jeg tenkte å gi. Og da snakket hun som om at gaven ikke var god nok, at det måtte være dyre og kjempegode produkter (type DYRE).

Hun sa at det tross alt var 25 års dagen å det var visst en veldig stor begivenhet... Mens hun som faktisk har bursdag sier at hun egentlig ikke ønsker seg noe. Meen, det jeg lurer på om gaven min er for dårlig i forhold til at 25 år er en veldig stor sak?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Om en tror 25 er en stor sak bør en revurdere sitt verdi- og verdenssyn.

Skrevet
Jeg fortalte min andre søster om denne kurvgaven jeg tenkte å gi. Og da snakket hun som om at gaven ikke var god nok, at det måtte være dyre og kjempegode produkter (type DYRE).

Hun sa at det tross alt var 25 års dagen å det var visst en veldig stor begivenhet... Mens hun som faktisk har bursdag sier at hun egentlig ikke ønsker seg noe. Meen, det jeg lurer på om gaven min er for dårlig i forhold til at 25 år er en veldig stor sak?

Nå kan ikke jeg se noe om en kurv gave tidligere i tråden. Men en kurv fyllt med fint ting jeg vil like er da en topp gave det. Pris har ingeting å si egentlig. :)

Skrevet

Hadde det vært fra kjæresten, så hadde den beste gaven jeg kunne fått nå, måtte det vært:

En overrakelses middag med god mat, levende lys, roser og mye kjærlighet! :rødme:

Eller en nydelig ring, men skal vel ikke forlange for mye :ler:

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Hva er den perfekte gaven til deg?:)

Gode vennskap og gode familierelasjoner.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Noterer også at alle kvinnene i denne tråden er esktremt tingfokusert... Lenge leve materialismen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...