Pomeline Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Heisann! jeg skal på harrytur til sverige, men er usikker på hva jeg skal velge! Vi skal kjøre fra kongsberg, så står mellom å dra til svinesund el. strømstad. svinesund har de vel ikke pol, noe de har i strømstad, men da må vi ta ferge fra sandefjord hvis jeg har forstått rett? :klø:
Gjest Marlo Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Strömstad er ingen öy, så du kan kjöre fra svinesund til strömstad for å handle på systembolaget. Det tar deg 5 minutter å kjöre
Pomeline Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2009 Strömstad er ingen öy, så du kan kjöre fra svinesund til strömstad for å handle på systembolaget. Det tar deg 5 minutter å kjöre Okei, thanks! Er litt ukjent terretorie dette her!
Gjest Marlo Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Når dere kommer fra Norge så kommer dere til Norby. Der er det kjöpesenter med det aller meste, men jeg tror ikke de har systembolag enda - men det kan väre at jeg tar feil. Handler aldri sprit, så har ikke lagt merke til om de har fått det i den nye delen som nettopp er ferdigbygd. Rett i närheten ligger markedet, dette er den gamle delen - tydelig mer slitt hehe. 5 minutter unna med bil ligger Strömstad som er en havneby. Dette er en liten by, med mange butikker. Systembolaget ligger derimot på vei inn til byen, på venstre side. Alt er veldig godt skiltet for oss dumme nordmenn Så dere finner nok frem.
kristian82 Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Heisann! jeg skal på harrytur til sverige, men er usikker på hva jeg skal velge! Vi skal kjøre fra kongsberg, så står mellom å dra til svinesund el. strømstad. svinesund har de vel ikke pol, noe de har i strømstad, men da må vi ta ferge fra sandefjord hvis jeg har forstått rett? :klø: Er jo veldig kort vei fra svinesund til strømstad da. 25 min ca. Så begge deler kan du jo egentlig få med deg. Men pol kun i strømstad ja. Hmm...du kjører jo bare videre fra svinesund så kommer du til strømstad. :klø:
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Marlo, du er litt lite presis når det gjelder avstander her. Fra Svinesund til Strømstad er det 24 kilometer, så det tar nok litt lenger tid enn 5 minutter å kjøre.
Gjest Marlo Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 Sikkert derfor jeg nylig mistet lappen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå