Gå til innhold

Gavetips til søster (25) med barn

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei!

Trenger gaveideer til min søster! 4-600 kr ca:)

Hun blir 25

Har to barn

Jeg bor hos hennes familie i Sverige.

Jeg stiller allerede opp som barnevakt når hun trenger:)

Vil gi henne en gave som er bare til henne selv, altså ikke type praktisk gave med støvler og sykkelhjelm:P

massasje hadde vært god ide men hun får gratis massaje 1 gang i mnd på jobben...

Noen som har noen ideer?:D

TUUSEN MILLIONER TAKK PÅ FORHÅND FOR SVAR!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med Ipod?..koster 1250 eller no..kjekkt å ta når man trener...jogger eller what ever...eller noe til kjøkkenet?...kjelder..vannkoker...kniver....eller en sydentur...restplasser.no har mye rimelig for rundt 4-5000 ;)...en yogatur til prekestolen f.eks?..koster 2300...eller no for 4 dager på hotell,frokost,busstur o.s.v. så det på Spenst treningssenter i sta...har sååå lyst selv hehe!

Skrevet
hva med Ipod?..koster 1250 eller no..kjekkt å ta når man trener...jogger eller what ever...eller noe til kjøkkenet?...kjelder..vannkoker...kniver....eller en sydentur...restplasser.no har mye rimelig for rundt 4-5000 ;)...en yogatur til prekestolen f.eks?..koster 2300...eller no for 4 dager på hotell,frokost,busstur o.s.v. så det på Spenst treningssenter i sta...har sååå lyst selv hehe!

hehehe, veldig veldig gode ideer dette her:) Men tror kanskje du så litt feil på prisen... 400-600 kr hehe:)

Men tenkte kanskje å kjøbe en kurv å legge masse godsaker oppi. En flaske vin, noe sjokolade, hud og kroppsprodukter...

Kanskje noen har forlag til hva annet jeg kan putte oppi?:)

Gjest Gjest_Tuppelure_*
Skrevet

Synes generelt at det er skikkelig digg å få gaver som er "bare til meg", ikke til huset, f.eks. Med mindre jeg har spesifikt ønsket meg noe til huset, så klart.

Jeg synes at ideen din med en kurv er knallgod, jeg. Du som kjenner henne vet sikkert hva hun liker. Og til oss damer kan vel en kurv med deilige kroppsprodukter vanskelig slå feil? Man får aldri nok av sånt... ;o)

Skrevet

Hva med gavekort på ansiktsbehandling? litt usikker på hva sånt koster, men tror dette er noe de fleste jenter ønsker seg, men ikke tar seg råd til selv- spesielt ikke når man har barn og må prioritere andre enn seg selv. Ellers kommer du helt sikkert på noe lurt siden du kjenner henne godt.

Skrevet

En kurv med velvære produkter og noe godt å spise ( :sjokolade: )er en veldig god ide.

Eller et gavekort på fotpleie, ansiktsbehandlingng, aromaterapi el. Noe som hun kan nyte, og ta vare på seg selv med.

De fleste mødre med små barn trenger noe sannt.

(De med tenåringer også forresten. (Hint til mannen min. ;) )

Skrevet

Abonnement på eit blad ho liker? Da får ho glede av det lenge, og slipper å ha det liggande ein plass til pynt(me sliter med lagringsplass og setter pris på alt som ikkje må ha oppbevaringsplass). Du kan pakke det inn saman med noko godt til lesestund. T.d. ein god kaffe, sjokolade, te, vin, e.l.

Skrevet

Jeg synes en sånn kurv høres ut som en god ide. Lag en slik en med litt forskjellige hudpleieprodukter, ansiktsmaske og litt diverse. Så kan du legge oppi en film, en liten flaske vin eller sjokolade eller noe snacks hun liker, og i tillegg et gavekort på barnevakt en kveld eller natt. Da kan hun få en skikkelig helaften for seg selv, med pleie og avslapning mens dere passer barna. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...