Gå til innhold

Bergans

Gjest Ts

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer litt på (og har siklet lenge) etter den halvlange dunjakka fra bergans. Virker utmerket for en frossenpinn som meg! Noen som har erfaring med den?

Men, da jeg gikk inn på bergans sine sider nå nettopp så såg jeg en veldig fin parkaslignende grå jakke de har som er vind og vanntett...

Valgets kvaler her, what to choose...

Noen som har noen synspunkter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia,har ingen peil på de forsjellige, men kjøpte den supermyke dunjakka til bergans ifjor (den du får i sort og rød til dame)beste jakka jeg noengang har hatt og gikk kun med tsjorte under hele vinteren,kjempevarm.Har tatt den fram igjen iår og bruker den allrede ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hufsa! skrev:
Heia,har ingen peil på de forsjellige, men kjøpte den supermyke dunjakka til bergans ifjor (den du får i sort og rød til dame)beste jakka jeg noengang har hatt og gikk kun med tsjorte under hele vinteren,kjempevarm.Har tatt den fram igjen iår og bruker den allrede ;-)

Hmmmm, jeg heller egentlig mest mot den. Men de er ganske dyre da; 3000kr! Den parkasjakka var vel 1800kr..

Men uansett; alt for ikke å fryse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hufsa! skrev:

Den blir veldig fort yndlingsplagget ditt! Egen erfaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg har kosta 1800 i fjor men 30% på den da jeg kjøpte den itillegg..Den som ts lurte på er vel dyrere,den som er lengre bak med hette om jeg husker rett men jeg syntes den virka så "stiv"den jeg har er jo som å ha på dyna med sateng,he he.Ja,er "beste"jakka nå den ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt sort dunjakke fra bergans, den som går til under rumpen! Ble totalt forelska da jeg prøvde den......tror jeg skal sove i den i natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,nå har du gitt meg blod på tann..Sjekka litt her nå,den jakka jeg kjøpte ifjor er Down light lady jacket men så nå at de hadde samme men så bedre ut med hett og litt plukk så imorra får jeg ta turen og kikke litt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hufsa! skrev:
He he så bra,du kommer til å bo i den,sikkert like god den.Hm..må kansje ha en til etterhvert..hvor mye koste den?

Jeg betalte 2999kr for den. Det går også an å kjøpe til pelskrage å sette på hetta, men det kommer jeg ikke til å gjøre. Tror jeg..

Også er det fint at den er innsvinget, så føler en seg ikke så enorm i den:-)

Tror jeg kommer til å bo i den!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "5330 Down Lady Parka" i svart. Den er veldig god og varm, og det er helt utrolig deilig å ha en jakke som går godt under rumpa når kulda biter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest mmeeeeoii

:sengekos::sengekos::sengekos::sengekos::sengekos::sengekos::sengekos::sengekos::sengekos:

Ts skrev:
Hei!

Jeg lurer litt på (og har siklet lenge) etter den halvlange dunjakka fra bergans. Virker utmerket for en frossenpinn som meg! Noen som har erfaring med den?

Men, da jeg gikk inn på bergans sine sider nå nettopp så såg jeg en veldig fin parkaslignende grå jakke de har som er vind og vanntett...

Valgets kvaler her, what to choose...

Noen som har noen synspunkter??

Hei, jeg og var nysjerrig som deg :sengekos::sengekos::sengekos::sengekos::sengekos::sengekos::sengekos::sengekos::sengekos::sengekos: keep up the good work

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...