Gå til innhold

Rehabiliteringspenger

Anbefalte innlegg

Gjest En gjest
Skrevet

Jeg skal søke om rehabiliteringspenger nå, men lurer på hva som er minstebeløpet man kan få utbetalt i måneden? Har lest at minstebeløpet for rehabiliteringspenger er 1,6 G, men hva betyr det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jeg_*
Skrevet

Hei.Jeg prøvde nav sin side men den var nede, men du kan prøve den etter vært, der står det mye bra. rehabliterings pengene er 1,9xG altså 1,9 x grunnbeløpesom er på litt over 70000. Håper det hjelper

Skrevet

Jeg er satt tilbake på rehab-penger nå, og har ca 12 000,- (før skatt) hver mnd.

Har minstebeløpet.

Gjest En gjest
Skrevet

Takk for svar! Men jeg har også lest noe om at minstebeløpet for de under 26 år, er 2,4 G? Må man oppfylle noen flere kriterier for å få det, utover at man er under 26 år?

Skrevet

Det er sikkert ung ufør-tillegget, og det stilles svært strenge krav til å få det.

Skrevet

Hvis du er under 26 år, er minstebeløpet på rundt 9.000 kr utbetalt i måneden. Det varierer litt fra måned til måned.

Jeg vet ikke hvor personen som nevnte 12.000 tok det fra. Det hørtes mye ut, så det kan ikke være minstebeløpet.

Skrevet
Hvis du er under 26 år, er minstebeløpet på rundt 9.000 kr utbetalt i måneden. Det varierer litt fra måned til måned.

Jeg vet ikke hvor personen som nevnte 12.000 tok det fra. Det hørtes mye ut, så det kan ikke være minstebeløpet.

Jo, det er minstebeløpet(er forresten under 26). Har som sagt ca 12 000, FØR skatt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...