Gjest Gjest_linni_* Skrevet 22. oktober 2009 #1 Del Skrevet 22. oktober 2009 jeg har kjøpr meg noen jeans med hull og lapper. men saken er: jeg er 25 år og vil ikke se fjortis ut.. så hva slags sko og topp/genser gjør at det ser litt mer voksent,men kult ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #2 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noe grovt, en strikket cardigan kanskje. Gjør det om det om til en avslappet stil, istedet for fjortis som prøver å dresse seg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 23. oktober 2009 #3 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Synes det er fint med en avslappet, hvit t-skjorte eller topp til ripped jeans. Og kanskje en litt baggy cardigan over. Eller en skjorte! Endret 23. oktober 2009 av dalieo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 24. oktober 2009 #4 Del Skrevet 24. oktober 2009 takk men hva slags sko? støvletter? uggs? street sko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 24. oktober 2009 #5 Del Skrevet 24. oktober 2009 Streetsko, hvis du mener det jeg tror du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå