NovaFlare Skrevet 29. desember 2009 #21 Skrevet 29. desember 2009 (endret) Jeg kunne jo ha badet den siden det var en ganske liten rase, men syntes det ville være et overgrep mot valpen. Oppretter tok valpen tilbake og jeg følte meg som en tosk. Det var en røytefri rase. Ikke rart du følte deg som en tosk... røytefrie raser skal bades og det relativt ofte. Når du synes det er et overgrep å bade en hund, sier det litt... Endret 29. desember 2009 av NovaFlare
Tweety89 Skrevet 29. desember 2009 #22 Skrevet 29. desember 2009 Både jeg og min mor er allergisk mot hund men vi har alikvel i alle år hatt retrivere. Nå har vi 2 golden og det man merker er at man til tider blir litt tett som man blir ved forkjølelse. Hundespytt får jeg litt utslett av men det går for over og er i grunnen ikke så ubehagelig. Nå går jeg daglig på medisiner mot allergi siden jeg er allergisk mot mye, og det hjelper en god del En annen ting som hjelper er at hundene ikke kommer inn på soverommet mitt Og selvom jeg blir litt tett avogtil er det ingen ting i forhold til gleden av det en hund gir!
starligt Skrevet 30. desember 2009 #23 Skrevet 30. desember 2009 jeg er allergisk mot både hund,katt,kanin osv,men mest de dyra som er lang håra.begynner å klø i nesa så det holder. har korthåra katt.reagerer veldig lite på den. noen reagerer på mange type hunder.men kan tåle andre hundslag. vet om ei som er allergisk mot hunder.men ikke bordie collie.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå