Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos gyn i dag og fikk den "dårlige" beskjeden om at jeg mest sannsynlig må benytte prøverør for å kunne bli gravid. Kjedelig men sant... :-(

Har prøvd å bli gravid i over 10år nå, men normale metoder har aldri ført fram, og hadde håpet på inseminasjon på stork klinikken i DK. Men legen mener at tabletter for å starte eggløsning ikke vil fungere og prøverør er da alternativet.

Ting hadde selvfølgelig vært lettere med en mann inne i bildet, men når det ikke er aktuelt så ser jeg meg om etter andre løsninger. Og derfor skriver jeg her.

Er det noen der ute som har gått gjennom noe slikt, som kanskje har litt erfaring eller tips å dele? Som singel må jeg til utlandet for å få hjelp, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal lete. Har gjort noen søk på nettet, men det er så utrolig mye informasjon at noen tips hadde vært perfekt.

Hvilke klinikker anbefales, hva koster dette, hva må jeg gjennom? Jeg vet ingenting, og skal jeg gjøre dette så trenger jeg mye informasjon for å ta den rette avgjørelsen.

Så jeg håper det er noen der ute som kan hjelpe meg.

-korpsjente-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...