Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tørr overhud, men en del urenheter. Har tidligere brukt decleor hydra floral og vært fornøyd med den. Er voksen (29 år), men skal ikke ha noen krem med oppstrammende effekt. Kremen må gi fukt og også trekke inn i huden. Pga strammere budsjett tenkte jeg å prøve en krem fra clinique i stedet for decleor sin. Noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker selv en fra clinique som heter superdefense spf. 30 hvis jeg ikke husker helt feil. Har litt urenheter selv, og lett tørr ut på eplekinnene. Er veldig fornøyd med denne, ettersom den trekker raskt inn, beskytter huden min i løpet av dagen, og meget drøy i bruk.

Eneste jeg har å utsette på den er at jeg fikk en reaksjon den første perioden jeg brukte den, litt urenheter. Men det er vanslig når en bytter krem, og spesielt merke. Huden må jo venne seg til helt andre stoffer.

I tillegg vil jeg anbefale deg å prøve en som hetter matte fluid fra REN. Koster rundt 375,- for 50 ml. hos utvalgte Cubus parfymerier, og er helt super. Pleier å bruke denne under clinique sin, ettersom denne har en antibakteriell funksjon, og matter ned huden min. Denne er veldig drøy i bruk, og definitivt verdt prisen.

Men hvor mye planlegger du å legge i en krem? Har endel andre gode alternativer også i forskjellige prisklasser. Lykke til!

Gjest SmallTalk
Skrevet (endret)
har tørr overhud, men en del urenheter. Har tidligere brukt decleor hydra floral og vært fornøyd med den. Er voksen (29 år), men skal ikke ha noen krem med oppstrammende effekt. Kremen må gi fukt og også trekke inn i huden. Pga strammere budsjett tenkte jeg å prøve en krem fra clinique i stedet for decleor sin. Noen anbefalinger?

Fortsett å bruke Decleor, men handle på nettet i steden. Du får Hydra floral til under 200 kr her og det er mye billigere enn du uansett vil få kjøpt en Clinique-krem i Norge. Skulle du komme over tollgrensa på 200kr, så refunderer visstnok CheapSmells tollgebyrene dine. :)

Endret av SmallTalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...