Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har nesten alltid røde nupper/kviser på brystet. Noen som vet hva jeg kan bruke for å få det vekk? På forhånd takk for hjelpen:)
Lisama Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Har desverre samme problem som deg, i tillegg får jeg også endel blackheads på brystet (kanskje mest av disse?) Eneste som hjelper for meg er å føre samme rutine der som i ansiktet, altså jevnlig peeling, fuktighetskrem med antibakteriell funksjon. Som regel pleier jeg også å rense huden her om kvelden, og om morgenen bruker jeg en tonic etterfulgt av krem. Husk at huden her er like tynn og ømfintlig som huden i ansiktet!
LadyStarlight Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Du kan jo kanskje prøve med Basiron Wash da?
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Anbefaler å peele huden på brystet 2-3 ganger i uken med MD face and body scrub!
Gjest NinaLo Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Hei! Produktene fra md formulations er veldig effektive. De har f.eks en spray som heter "Clearing Complex Spray". Denne har vært effektiv på rygg-kviser og nupper hos flere jeg kjenner. Fås kjøpt på hudpleiesalonger eller på nettet. Men husk at den kan tørke ut huden litt, så kjøp en god fuktighetskrem UTEN mineralolje eller mye silikon (les i innholdsfortegnelsen at den ikke inneholder paraffinum liquidum, mineral oil, cyklopentasiloxane, dimethicone, lanolin). Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå