Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #1 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg bestilte et par støvler for 2 uker siden. De skulle ha kommet for 4-5 dager siden. De har ennå ikke kommet altså og jeg begynner å stresse. Støvlene var over 1000 kr så jeg må betale toll. Kommer pakken til mitt lokale postkontor? Det har nemlig vært noen og ringt på min dør mens jeg var på jobb og jeg lurer på om det kan ha vært postmannen? Hva er vanlig hentemåte fra Asos? På døren eller hente-selv? Jeg pleier aldri å få ting på døren når jeg handler på nett. Skal jeg fortsette å vente eller er det på tide å kontakte kundeservice? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_janne_* Skrevet 22. oktober 2009 #2 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det tar omtrent 2-3 uker å få pakken fra du får 'comfirmed'-mailen. Jeg pleier å hente pakken på posten, og betale tollen der. Ikke kontakt kundeservice enda. Vent en uke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 24. oktober 2009 #3 Del Skrevet 24. oktober 2009 enig med janne over her. det går også an å gå inn på asos sin side og sjekke. av og til er det tomt av varen, feil med bestilling ol. da kommer det opp der på siden din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå