Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så sinnsykt minner ved enkelte sanger!

Jeg fikk bo en kort stund på et fantastisk sted før det ble tatt ifra meg(brant ned),og noen ganger når jeg hører en sang jeg hørte på mye da jeg bodde der,kan jeg kjenne lukten i rommet og jeg husker følelsen av å våkne der med sollys og fuglekvitter.

Sånn har jeg det ofte med sanger til forskjellige settinger.

Noen ganger føler jeg at jeg hører soundtracket til filmen om mitt liv..

Noen som har det slik?

Kult soundtrack isåfall... :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jwg har det goså sånn! :roll: Say no more! :briller:

Dina

Skrevet

Ja, det er dere ikke alene om. Jeg har 2 kjempe-fantastiske CDèr (samme artist) som jeg ikke kan spille mer. Pleide å høre på akkurat den musikken sammen med eksen min. Jeg har kommet over ham. Helt sikkert! Det ble slutt for over 3 år siden.Men noe holder meg igjen fra å spille dem. Må legge til her at jeg har fortrengt ham. Det var min måte å overleve på.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Hver gang de spiller en sang med REM på radioen ( husker ikke hva den heter nå ) kan jeg få denne plutselige enorme forelskelsesfølelsen.

Minner meg om da jeg traff mannen. Ringer eller sender en melding til han da og forteller at nå ble jeg så forelsket i han !

Har også slikt forhold til musikk at jeg nesten kan lukte omgivelsene minenne er knyttet til.

Skrevet

Klarer ikke høre Guns'N'Roses Don't you vry tonight uten å kjenne at det blir litt vått i øyekroken!

Gjest Jaheira
Skrevet

Ja, absolutt.

Har nevnt i en annen tråd at Annie Lennox' No more I love you's og Eras Mother, minner meg om min mor.

Jeg får nesten alltid lyst til å gråte når jeg hører de sangene - og det sier litt, jeg gråter sjelden.

Anouk med Michelle representerer alle de minnerike menneskene som har vært i livet mitt, men som av en eller annen grunn ikke lengre er det....

Baba Nations Time to heal - første klinings. :blunke:

Alt av Dido minner meg om en guttemann (...) jeg møtte for lenge siden, som var en småkjedelig opplevelse - tittelen "My lover's gone" sier vel nok?

Cardigans med For what it's worth, minner meg ekstremt (altfor) mye om et relativt nytt mannlig bekjentskap, som (dessverre?) aldri ble stort mer enn det!

He's not heavy he's my brother - guess...

4 non blondes med What's Up minner meg om da jeg var "ung". :ler:

Tears in heaven med Eric Clapton minner meg om det verste som har skjedd i hele mitt liv...

Det samme gjelder Time is a healer med Eva Cassidy.

Skrevet

Har det helt enormt sånn, jeg.

Bare jeg hører "hand in my pocket" med Alanis Morissette så kjører jeg bortover en vei i Texas og synger kjempehøyt sammen med ei venninne...

Skrevet

Så absolutt. Gode minner med noen sanger, og dårlige minner med andre. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...