Gå til innhold

Hverdagsgave til kjæresten

Anbefalte innlegg

Gjest gjestefrøken
Skrevet

Jeg har en så fantastisk kjæreste, som jeg ikke vet hvordan jeg skal få satt nok pris på. Jeg forteller han ofte hvor herlig han er og hvor glad jeg er i han, men føler for å gi han en liten oppmerksomhet.. Kan være noe så lite som en sjokolade, men det er jo litt kjedelig i grunn.

Hva gir dere i hverdagsgave til deres kjære? Middag er ikke så aktuelt da vi lager middag sammen hver dag. Sex, blowjobs osv er heller ikke så interessant...

Videoannonse
Annonse
Gjest milkyway
Skrevet

min fikk nettopp 2 små sjokolader, takk for at du minnet meg på jeg hadde de i veska mi :D Han ble glad!

Skrevet

FHM/Vi Menn

Rose

Yndlingssjokoladen hans

En 6pk om det er en fredagskveld :)

Wow-spillekort ( haha )

En sånn "jeg elsker deg"-sjokolade ( han liker den ikke, men liker tanken :ler: )

Gjest gjestefrøken
Skrevet

Han er jo sjokoholiker, så sjokolade er kanskje det beste ;)

Sette en rosett på en sjokoladeplate så han skjønner at det er en gave :ler:

Synd han har en så vanvittig dyr hobby at jeg aldri kan kjøpe noe småtteri til den..

Gjest Gjest_nina_*
Skrevet

Kællen her i huset ble rimelig overrasket og glad når jeg kom hjem med to fotballkampbiletter! Han er veldig gladi fotball, og syns det var veldig moro at jeg (for en gangs skyld :fnise: ) Ville bli med han på kamp!

Skrevet

* kjøpe med noe på butikken som han i forbifarten har nevnt han har lyst på

* lagde et armbånd til ham, riktignok etter at han hadde hintet om at han ønsket seg et. han bruker det hver dag, så meget vellykket gave!

* ga ham for en ukes tid siden et par "tullebuttons" som vekte assosiasjoner hos meg... nå har han en rosa button på skinnjakka si ;)

* tok et bilde av ham og kjøpte en fin ramme og satte det på pc-bordet vårt så jeg "kunne se ham også når han var borte", han ble rørt da

Han kan være utrolig søt noen ganger!

Når han vil glede meg, kjøper han is. Jeg eeeelsker is ;)

Skrevet
Jeg har en så fantastisk kjæreste, som jeg ikke vet hvordan jeg skal få satt nok pris på. Jeg forteller han ofte hvor herlig han er og hvor glad jeg er i han, men føler for å gi han en liten oppmerksomhet.. Kan være noe så lite som en sjokolade, men det er jo litt kjedelig i grunn.

Hva gir dere i hverdagsgave til deres kjære? Middag er ikke så aktuelt da vi lager middag sammen hver dag. Sex, blowjobs osv er heller ikke så interessant...

Kjæresten min er vin-intressert så jeg kjøpte ham en fjong vinåpner som var på salg. Det slo an! :)

Gjest gjestefrøken
Skrevet

Takk for mange fine forslag.. :)

Jeg fant ingenting i dag som jeg følte passet til han, så vi får se om jeg finner noe snart. Vil bare gi han en liten billig ting som han skal skjønne at betyr "takk for at du er den fantastiske mannen du er og jeg er så glad for at jeg fant deg". Men sier en sjokoladeplate det da... :klø:

Skrevet
Men sier en sjokoladeplate det da... :klø:

Dersom du er ute etter en hverdagsgave sier favorittsjokoladen hans fint "Jeg elsker deg, og tenker på deg". Om du ønsker mer en skikkelig storslått "jeg elsker deg over alt i hele verden"-gave så er kanskje en vinflaske/wisky/lommelerke/parfyme sammen med en enslig rød rose mer det du er på utkikk etter.

Hverdagsgaver som jeg og mannen gir hverandre er mer småtteri av morsom karakter, når vi går forbi noe som får oss til å tenke på den andre. Vi ender da opp med litt morsomt og unyttig pjatt hjemme, men det er veldig hyggelig å få noe lite som viser at han har tenkt på meg mens han var ute og skulle gjøre noe helt annet. Da ender vi ofte opp med små bamser innen ting som vi liker (jeg Disney, han Star Wars), morsomme kort, små "jeg elsker deg" sjokolader etc, filmer vi har snakket om at vi vil se, god øl som den andre liker etc.

Skrevet

Siden han liker sjokolade så godt, hva med å kjøpe en pakke med sånne løv hjerter fra freia, pakk den inn og kjøp eller lag et kort og skriv det du ønsker på :) Feks: "takk for at du er den du er! Jeg elsker deg!" eller noe i den duren... :)

Det er lenge siden jeg har gitt samboer noe sånn.. Tror det blir en pakke til han i morgen også jeg ;)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ett sett med håndjern som brukes på minst én av dere.

Skrevet
Sex, blowjobs osv er heller ikke så interessant...

For deg ja. Men han....?

Ett sett med håndjern som brukes på minst én av dere.

Er det for røft, så kjøp et med rosa pels på...

Gjest gjestefrøken
Skrevet
For deg ja. Men han....?

Vel, jeg sa det ikke var interessant fordi vi allerede har sex ca to ganger pr. dag (om ikke mer), og jeg gjerne gir han en blowjob innimellom slagene bare fordi jeg har lyst.. Så dette er noe han får daglig. Derfor vil han nok se det som helt ordinært fremover en spesiell overraskelse.

Skrevet

Hva med en god massasje?

Min samboer blir helt i ekstase hver gang jeg vil gi ham en deilig helkropps massasje.

Han blir forsåvid helt i ekstase bare jeg vil klä ham på ryggen da, så han er ikke den som krever så mye, hehe

Gjest gjestefrøken
Skrevet

Massasje er også noe vi gjør en del av.. Ellers hadde det vært supert. :)

Gjest brutal_mann
Skrevet
Vel, jeg sa det ikke var interessant fordi vi allerede har sex ca to ganger pr. dag (om ikke mer), og jeg gjerne gir han en blowjob innimellom slagene bare fordi jeg har lyst.. Så dette er noe han får daglig. Derfor vil han nok se det som helt ordinært fremover en spesiell overraskelse.

Ta med en venninne :cool: Det skjer nok ikke hver dag :cool:

• 2 uker senere...
Skrevet

gi an roser og et fint kort. (gjerne KJEMPE STORT) og skriv alt du føler og gleder deg til i fremtiden med han. hvis hvor mye du setter pris på han. send han ganver på jobben. skriv lapper med søte eller sexy ting som du kan legge rundt i huset du vet han vil være innom. i toalettmappen eller i dusjen...

jeg hadde likt og gjort det til min og likt og fått det tilbake:)

Skrevet
gi an roser og et fint kort. (gjerne KJEMPE STORT) og skriv alt du føler og gleder deg til i fremtiden med han. hvis hvor mye du setter pris på han. [b}send han ganver på jobben. skriv lapper med søte eller sexy ting som du kan legge rundt i huset du vet han vil være innom. i toalettmappen eller i dusjen...

jeg hadde likt og gjort det til min og likt og fått det tilbake:)

Skal du gjøre dette, så sørg for at det er greit for han! Tror ikke kjæresten min hadde blitt så glad for å få en gave mens han er på jobb.

Her er hverdagsgaver jeg pleier å gi til min kjære:

- Favorittsnusen hans

- Sjokomelk, han ELSKER det!

- 6-pack med en litt dyrere øl

- Rødvin

- Sminker meg fint, og kler meg sexy slik at han blir superoverrasket når han kommer inn døren.

- Sjokolade

- Sjokoladekake, spesielt brownies o.l. klissekaker

- Frokost på sengen -> alltid populært!

- Setter på en hardbarka actionfilm om kvelden iblant, da blir han kjempehappy, + han er mer villig til å se såkalte jentefilmer en annen dag ;)

- En serie opphissende sms-er i løpet av arb.dagen. Gjett om jeg får meg noe etter jobb :)

- LunsjBJ, pleier å si han må være med i banken/legen/tannlegen o.l et par dager i forveien slik at han kan si ifra på jobb at han må ta lunsjen ute den og den dagen. Men når han setter seg ut i bilen får han en hot surprise :fnise:

Gjest MikeWaters
Skrevet
- En serie opphissende sms-er i løpet av arb.dagen. Gjett om jeg får meg noe etter jobb :)

Den der er satans så undervurdert :)

Skrevet

Jeg har hatt stor suksess med litt vel klissete småting, som en liten hjerteformet bladsukkulent (plante), liten "ramme" hvor det enkelt og greit står "jeg elsker deg". Regnet med at den kom opp på kjøleskapet siden det var magnet på den, men den blei jaggu tatt med på jobben gitt. Nøkkelring med "verdens beste" på, siden jeg stadig forteller han at han er den beste i verden for meg. Ellers er, som mange har sagt, det å overraske med noe han liker godt alltid populært. Hva med å overraske med favorittmiddagen hans på en helt vanlig dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...