Gå til innhold

Mørk lilla skjore, farge på smykker og tilbehør

Grønt blad

Anbefalte innlegg

Er ikke flink med klær, tilbehør og slikt, så spør her. Jeg har en litt pen skjorte i mørk lilla "silke". Kan jeg bruke smykker i fargen gull til den? Eller bør jeg bruke sølvfargede smykker? Hva med farge på veske?

Edit: Bør vel legge til at jeg skal bruke den til en anledning der jeg bør være litt pyntet.

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bruke både gull og sølv til mørk lilla, men jeg personlig synes nok sølv er finere. Spesielt dersom det er en kald lilla-farge. Synes også at sølv blir en renere kontrast til den mørke fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns absolutt du kan bruke gull til lilla, og ville i de fleste tilfeller foretrukket det framfor sølv. Syns det blir litt mer spennende. Du kan jo velge veske i samme farge som smykkene. Eller svart. Eller en annen farge som passer sammen i nyansene, for å bryte opp mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Da går jeg for gull på lørdag!

Jeg ville ha gått for sølv! Men det kan jo hende nyansen på skjorta er litt annerledes enn hva jeg ser for meg. Synes også det er veldig fint med dyp-grønt til en veldig mørk lilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode poeng her til slutt. Jeg får kikke gjennom smykkeskrinet prøve litt sammen med skjorta. Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...