Janec Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Hvor lenge før IKM kjente du symptomer?? Eller evnt. hvor lenge etter? Er det for tidlig å "lete" etter dem 1 uke før IKM. IKM er torsdag neste uke, og jeg har mensmurringer i dag. Veldig sliten i ryggen og ømme bryster (som jeg forøvrig alltid har mellom EL og IKM) Jeg vil jo så gjerne at spiren skal sitte denne mnd
wahaj Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg kjente det vel ca fra en uke før ikm, veldig ømme bryster+nippler, og mensmurringer, så gikk på en måte å bare ventet på mensen. (hadde sjeldent ømme bryster og nippler, men så sluttet jeg på prevansjon den mnd, og regnet nesten med at det bare var det, og at det ikke var en fulltreffer på pp1, men joda, vi var heldige).
Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Får en eggløsningmed det samme en har slutta med p-piller? Selv om en ikke har hatt mensen?
Gjest Dallandra Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Får en eggløsningmed det samme en har slutta med p-piller? Selv om en ikke har hatt mensen? Eggløsning først, mensen etpar uker etterpå.
Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 OK, så eggløsning kommer ganske kjapt etter p-pilleslutt uansett, mens mensen kan la vente på seg 1 år?
Janec Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2009 Man kan få eggløsning etter p-pille slutt og så teste positivt den dagen man venter mensen. Men noen venter opp til et år med å få mensen og de har vel ikke eggløsning heller. men om mensen kommer har man hatt eggløsning Det er helt opp til hver enkelt. noen kommer fort inn i en cyklus mens andre må vente. + cyklusen kan bli veldig uregelmessig i begynnelsen.
Gjest øko Skrevet 22. oktober 2009 #7 Skrevet 22. oktober 2009 om mulig, ikke tenk for mye på symptomer. (vet det er enkelt for meg å si nå..jeg var selv testetøse og symptomjager NO. 1). da jeg endelig ble gravid hadde jeg null symptomer. det første symptomene jeg kjente var faktisk ikke før IKM dagen, da plutselig brystene mine var bitte litt ømme. i det ene øyeblikket ventet jeg på mensen, i det neste tok jeg en test som det stod gravid på. så feil kan man ta.. de tidligere PP'ene hvor jeg ikke var gravid hadde jeg derimot "mange" symptomer.. vil ikke ta fra deg noe håp med dette, men heller informere om at du faktisk kan være gravid, selv om du ikke kjenner noenting LYKKE TIL!
Janec Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2009 tusen takk for svar. jeg har følt jeg skal ha mensen i dag. men har gått litt over nå. Så håper tante rød holder seg laangt unna!! Ellers har jeg ikke noe ømmere pupper enn det jeg pleier å ha i lutealfasen. Så igrunnen føler jeg ikke at jeg er gravid med symptomene jeg har. Får håpe hvertfall :D
Bestee Skrevet 23. oktober 2009 #9 Skrevet 23. oktober 2009 Det eneste symptomet jeg hadde var at puppene først ble ømme en uke før IKM istedet for helt fra EL. Også fikk jeg veldig lette menssmerter kvelden/natten før IKM. Husker jeg stusset litt fordi jeg aldri pleier å ha smerter før 1. mensdag, og når de kommer så pleier de ganske så kjapt å bli vonde som fy.. Har inntrykk av at de fleste ikke har noen særlig symptomer så tidlig, så ikke gi opp håpet fordi du ikke finner noen.
Janec Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 23. oktober 2009 Tusen takk for svar Hvor mange PP hadde du før spiren satt? Dette er min første PP nå. Har jo så høye forventninger og leser på så mange forum ol. om symptomer. Men jeg har ingen av dem jeg. hehe. Men innbiller meg at jeg kjenner "noe" der nede Får vente de 5 dagene før jeg tester, er egentlig testoman så får se om jeg klarer det!! (Trodde jeg var gravid sist måned, svei av 5 tester) :O Men er det egentlig sånn at man har mindre sjanse for å bli gravid om man røyker? Eller er det større sjanse for abort om man røyker? Jeg har slutta nå. Slutta før EL denne mnd. Er hardt, men såå verdt det om det vokser et liv inni meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå