Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du fjernet en tattoo du ikke ville ha? Stor? Vondt? Lang tid? Resultat?

Jeg vurderer å ta vekk en helt ny en fordi den ikke ble slik jeg ville. Den er pen, men fortsatt ikke det jeg ville ha. Kan får det fikset på helt klart og leve med det uten problem. Men jeg er nyskjerrig på fjernealternativet!

Videoannonse
Annonse
Gjest milkyway
Skrevet

har 2 jeg angret på, tok ikke laser, men cover-up! Du kan ikke se de gamle engang, og de er dekket over med gult!

Skrevet

Takk! Vi har noen som driver med dette her jeg bor, så jeg skal snakke med dem.

Skrevet

Har du milkyway tattovert over mørke farger med en lysere farge ?

En idiot av en tattovør brukte sort et sted det skulle aboslutt vært hvitt og ødela HELE tattoveringen min. Når jeg ble sur og så hva han hadde gjort fikk jeg beskjed om at det var ikke mulig å tattoovere over en mørk farge med en farge som er lysere.

Og det er sort ganske mange steder. Jeg vurderer cover up men jeg vil liksom ha samme motivet, bare riktig. Den er ganske stor nå, og jeg kunne ikke tenkt meg den mye større enn den allerede er. Lurer på hva "options" jeg har med den..

For å svare TS;

Der finnes en skikkelig kul side som heter howstuffworks.com som rett og slett forteller hvordan ganske mange ting fungerer. HER finner du de forskjellige metoden som blir brukt for å fjerne tattoveringer, samt en intro på priser og litt nærmere detaljer på hvordan det gjøres osv ^^

Skrevet

Wow! Tusen takk, den siden var kul. Likte spesielt godt det med at tidligere gjengmedlemmer får hjelp til å fjerne tattoos som knytter dem til tidligere liv. Tøft!

Får se hva jeg gjør med tiden. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...