Gå til innhold

Oppskrift på taco-pizza?

Anbefalte innlegg

Gjest Lilletrollet
Skrevet

Jeg har smakt noe som er utrolig godt, spicy pizza med nachos kalt taco-pizza. Noen som har en brukenes oppskrift på sånn pizza?

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada.. men jeg bruker ikke mål.

Lag en vanlig bunn.

Jeg blander pizzasaus og tacoasus og smører på bunnen.

Så steker jeg kjøttdeig sammen med løk og paprika (og evt. andre grønnsaker. Så tilsetter jeg en pose med Taco Seasoning og gjør somd et står på pakken (vann+koke i noen minutter)

Kjøttblandingen legges på bunnen.

Legg gjerne på stimler av rå løk og paprika, eller tomatskiver også.

Revet ost på toppen og nachos oppå der igjen.

Stek som vanlig pizza.

Serveres med rømme og jalapenos.

Skrevet

Lager Taco pizza på nesten samme måte, finner oppskriften i kokebok på hjemmesiden min, linker kommer vel under her, :) Der er det bilde også!

:)

Skrevet

å dette hørtes godt ut........her blir det ihvertfall Tacopizza på lørdagskvelden :D

Skrevet

I deig oppskriften på hjemmesiden min har jeg skrevet en med mexikansk chillipulver i deigen. Har planer om å prøve det i løpet av uka, synes det virker spennende! :)

8)

Skrevet

taco-pai er også veldig godt. Samme prinsipp bare at du lager en nydelig salat til med fetaost og masse rødløk. :blunke:

Skrevet

har lagt kokeboken din inn i favoritter jeg nå:) holder på å lage en hjemmeside med oppskrifter og bilder selv, og denne var jo genial:) fant masse godt her som skal prøves ut. takk takk:)

klem Iset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...