Gjest Mann på 34 Skrevet 22. oktober 2009 #1 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg er en mann som i årevis har likt å bruke kjoler og jenteting innenfor husets vegger. Alt kjøpt på nettet. Så lørdag en så fin kjole i en butikk. Så på den,og så på den flere ganger. Turte ikke kjøpe. I går da butikken åpnet gikk jeg inn i tomt butikklokale. Fant frem til kjolen og ei hyggeleg dame kom og ville hjelpe meg. Fikk frem at den skulle vere til meg. Plutsleg sto jeg i prøverommet med kjolen på og dame ville se. Jo hun syntes den passet. Glad og opprømt tok jeg med handleposen med kjolen i til bilen og dro på jobb igjen. Skal si jeg kom meg fort hjemm etter jobb Dama ønsket meg tilbake å se på mer klær og det gjør jeg snart. Var ikke skummelt som jeg trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 22. oktober 2009 #2 Del Skrevet 22. oktober 2009 Deilig å höre at det finnes noen fordomsfrie mennesker der ute =) Flott at du hadde en så god opplevelse, gleder meg virkelig på dine vegne =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #3 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg er en mann som i årevis har likt å bruke kjoler og jenteting innenfor husets vegger. Alt kjøpt på nettet. Så lørdag en så fin kjole i en butikk. Så på den,og så på den flere ganger. Turte ikke kjøpe. I går da butikken åpnet gikk jeg inn i tomt butikklokale. Fant frem til kjolen og ei hyggeleg dame kom og ville hjelpe meg. Fikk frem at den skulle vere til meg. Plutsleg sto jeg i prøverommet med kjolen på og dame ville se. Jo hun syntes den passet. Glad og opprømt tok jeg med handleposen med kjolen i til bilen og dro på jobb igjen. Skal si jeg kom meg fort hjemm etter jobb Dama ønsket meg tilbake å se på mer klær og det gjør jeg snart. Var ikke skummelt som jeg trodde. Har ikke dette innlegget vært lagt inn før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann på 34 Skrevet 23. oktober 2009 #4 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er ukjent for meg da jeg er nye her inne. Sorry da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 24. oktober 2009 #5 Del Skrevet 24. oktober 2009 så fint for deg synes også det er flott å høre om fordomsfrie mennesker! kos deg med shopping i butikk i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunacy Skrevet 24. oktober 2009 #6 Del Skrevet 24. oktober 2009 Deilig å höre at det finnes noen fordomsfrie mennesker der ute =) Flott at du hadde en så god opplevelse, gleder meg virkelig på dine vegne =) Sign Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 24. oktober 2009 #7 Del Skrevet 24. oktober 2009 Så gøy! Har en venn som også gjore dette for første gang for en stund siden, det forandret mye for ham, nå tør han å gå offentlig i dameklær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vamp Skrevet 24. oktober 2009 #8 Del Skrevet 24. oktober 2009 Good for you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå