Gjest Mann på 34 Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg er en mann som i årevis har likt å bruke kjoler og jenteting innenfor husets vegger. Alt kjøpt på nettet. Så lørdag en så fin kjole i en butikk. Så på den,og så på den flere ganger. Turte ikke kjøpe. I går da butikken åpnet gikk jeg inn i tomt butikklokale. Fant frem til kjolen og ei hyggeleg dame kom og ville hjelpe meg. Fikk frem at den skulle vere til meg. Plutsleg sto jeg i prøverommet med kjolen på og dame ville se. Jo hun syntes den passet. Glad og opprømt tok jeg med handleposen med kjolen i til bilen og dro på jobb igjen. Skal si jeg kom meg fort hjemm etter jobb Dama ønsket meg tilbake å se på mer klær og det gjør jeg snart. Var ikke skummelt som jeg trodde.
Gjest Marlo Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Deilig å höre at det finnes noen fordomsfrie mennesker der ute =) Flott at du hadde en så god opplevelse, gleder meg virkelig på dine vegne =)
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg er en mann som i årevis har likt å bruke kjoler og jenteting innenfor husets vegger. Alt kjøpt på nettet. Så lørdag en så fin kjole i en butikk. Så på den,og så på den flere ganger. Turte ikke kjøpe. I går da butikken åpnet gikk jeg inn i tomt butikklokale. Fant frem til kjolen og ei hyggeleg dame kom og ville hjelpe meg. Fikk frem at den skulle vere til meg. Plutsleg sto jeg i prøverommet med kjolen på og dame ville se. Jo hun syntes den passet. Glad og opprømt tok jeg med handleposen med kjolen i til bilen og dro på jobb igjen. Skal si jeg kom meg fort hjemm etter jobb Dama ønsket meg tilbake å se på mer klær og det gjør jeg snart. Var ikke skummelt som jeg trodde. Har ikke dette innlegget vært lagt inn før?
Gjest Mann på 34 Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Det er ukjent for meg da jeg er nye her inne. Sorry da.
amyrlinn Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 så fint for deg synes også det er flott å høre om fordomsfrie mennesker! kos deg med shopping i butikk i fremtiden
Gjest Lunacy Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Deilig å höre at det finnes noen fordomsfrie mennesker der ute =) Flott at du hadde en så god opplevelse, gleder meg virkelig på dine vegne =) Sign
Gjest Sandbekken Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 Så gøy! Har en venn som også gjore dette for første gang for en stund siden, det forandret mye for ham, nå tør han å gå offentlig i dameklær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå