Aquarius Skrevet 16. august 2003 #1 Skrevet 16. august 2003 Har dere noen utdrag fra sangtekster som dere syntes er trist, fine, motiverende osv? Jeg hører alltid etter på sangtekster..det er så mange fine! Et eksempel jeg liker: "you gotta search within you, try to find that inner strength and just pull that shit out of you, and get that motivation to not give up" Den teksten gir meg så masse motivasjon!! Deler av sitatet er slettet. Det er ikke tillatt å sitere mer enn to linjer fra sanger og dikt her på forumet. Forfatter/artist må også krediteres for verket. Reglene Orakel - moderator
bippbipp Skrevet 16. august 2003 #2 Skrevet 16. august 2003 Jeg høre sjelden etter om hva de forskjellige synger om..Vet ikke hvorfor, men for meg så er det selve musikken som betyr noe (toner, type stemme, om d er noe rørende ved den). Noe som rører ved meg der inne..hmm.da kan de synge om hva de vil for min del..hehe...
Gjest Candyfloss Skrevet 16. august 2003 #3 Skrevet 16. august 2003 I tried my hardest, I' ve been conscientious, but I'm taking back that heart of mine. You can't roll me round your tongue no more, baby...' and so on, then
orakel Skrevet 16. august 2003 #4 Skrevet 16. august 2003 Vær så snill dere. Husk på at Kvinneguiden må forholde seg til Åndsverkloven og Kopinors retningslinjer. Dere får KUN sitere TO linjer fra en sang eller et dikt. Dere må også skrive opp hvem som er forfatteren av teksten, eller når det gjelder sanger ihvertfall hvem artisten er hvis dere ikke vet hvem forfatteren av teksten er. Dere kan linke til andre nettsider, og vise hele tekster på den måten. Men dere kan IKKE gjengi hele teksten i et innlegg her på forumet. Jeg håper dere har forståelse for dette. Reglene Orakel - moderator
myagi Skrevet 16. august 2003 #6 Skrevet 16. august 2003 Noen tekster som rører meg: Lauryn Hills sang til sin sønn Zion. "Unsure of what the balance held I touched my belly overwhelmed By what I had been chosen to perform " Depeche Mode "shake the disease" "I'm not going down on my knees Begging you to adore me" Håpløst da,å velge 2 linjer.. Og: "The world was on fire and no one could save me but you Its strange what desire will make foolish people do" Trenger vel neppe å si hvilken sang det er engang. :blunke:
Loolaa Skrevet 17. august 2003 #7 Skrevet 17. august 2003 Jeg liker veldig godt en sang av Bruce Springsteen, pga teksten: If as we're walkin a hand should slip free, I'll wait for you And should I fall behind, Wait for me Hele den fine sangen kan dere lese her: If I Should Fall Behind loolaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå