philippa starck Skrevet 16. august 2003 #1 Del Skrevet 16. august 2003 Het diskusjon i jentejuntaen i kveld: (jada - vi HAR lite å snakke om...) Er Sand et designermerke - eller "bare" et merke? Er Benetton luksus eller billig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 16. august 2003 #2 Del Skrevet 16. august 2003 Hm... Mine meninger: Benetton er absolutt ikke et luksusmerke. Det er et vanlig merke som ligger akkurat over billigbutikkene i pris, men noe "begrep" for det har jeg ikke. Sand er egentlig et designermerke (selv om de ikke har haute couture-kolleksjoner). De ligger på samme nivå som f.eks. DKNY (i motsetning til "Donna Karan"), Emporio Armani, og noe under Miu Miu (i.m.t. Prada). Men det er et "nøkternt" merke, og har ikke den glamorøse auraen som mange andre. Kanskje fordi de er "jordnære" skandinaver... :blunke: (Jeg liker Sand meget godt. Har endel klær derfra og alle plaggene uten unntak er av ypperlig kvalitet). Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 19. august 2003 #3 Del Skrevet 19. august 2003 Sand er i mine øyne desigerklær, men jeg har ikke et forhold til dette merket egentlig (synes mye av det er litt vel damete, men det er kanskje jeg som er mer rølpete?). Bennetton er ikke luksus, ikke billig-billig ala H&M, men kvalitetsklær til en grei penge. Har mange jumpre, bomullstopper og typiske ullvarer derfra som er helt herlige. Kanskje ikke så ekstremt nyskapende og spennende, men glimter til til tider og har mye fine basisplagg. Men det kommer jo helt an på øyet som ser, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinia Skrevet 19. august 2003 #4 Del Skrevet 19. august 2003 Sand er for meg bare et merke. Bennetton ikke luksus, men helt vanlige gode klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 19. august 2003 #5 Del Skrevet 19. august 2003 Sand er for meg bare et merke. Bennetton ikke luksus, men helt vanlige gode klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 5. september 2003 #6 Del Skrevet 5. september 2003 Har hørt så mye bra om klærne fra Sand- hvor har de butikker hen på Østlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2003 #7 Del Skrevet 5. september 2003 Det er i hvert fall egen butikk på Byporten i Oslo (2. etasje? i enden mot Karl Johans gate) og en avdeling på Steen & Strøm. Ellers tror jeg du finner noen av klærne hos kjeder som Match o.l. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 5. september 2003 #8 Del Skrevet 5. september 2003 Ok, takk skal du ha. :blunke: Har bestemt meg for å kutte litt ned på H&M-shoppingen og heller spare de pengene til ordentlige, klassiske plagg av god og varig kvalitet. Er Sand-klærne klassiske i snittet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 5. september 2003 #9 Del Skrevet 5. september 2003 Sand-klærne er store i størrelsen, synes jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Golosa Skrevet 5. september 2003 #10 Del Skrevet 5. september 2003 Baade Sand og Benetton er highstreet merker (hakket over H&M, Zara ol) Det er ikke designer klaer!! Sand er veldig klassisk i snittet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 6. september 2003 #11 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg er enig med Golosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 6. september 2003 #12 Del Skrevet 6. september 2003 Ja, lillesol, de kan vel kalles klassiske. Syns de har gode basisplagg, og så har de ett og annet plagg med "snert" hver sesong. De har også en brandstore oppe i Bogstadveien, og iallefall før hadde de en i vognhallen på Skøyen. Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå