Anaconda Skrevet 27. oktober 2009 #61 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det er nok av kvinnelige "gold diggers". Dette hadde jeg aldri trodd om deg Steinar, på bakgrunn av andre diskusjoner i forumet :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 27. oktober 2009 #62 Del Skrevet 27. oktober 2009 fins mannlige golddiggers og. hva med alle memmeme til joan collins? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #63 Del Skrevet 27. oktober 2009 ok skulle sagt at jeg bare snakket for min egen del. poenget mitt var at jeg aldri ville vært sammen med åhh hva er det han heter han sunnmøringen med det røde håret igjen? iallefall jeg ville ikke hatt han uansett hvor mye penger han har Ærlig talt, fordi om du ikke liker utseendet hans, så betyr jo ikke det at ingen andre gjør det heller! Smaken er jo helt forskjellig. Riise har en godt trent kropp, og ser ellers helt ordinær ut i mine øyne, - verken stygg eller pen. Hvordan han egentlig er som person vet vel bare de som kjenner ham, en kan ikke bedømme det fullt utfra det som står i aviser o.l. At han har penger gjør sikkert at han kan velge enkelte damer som han muligens ikke hadde hatt sjanse på uten, men ingen av oss kan vel sette oss til dommer over de jentene han har vært sammen med, og si at de kun har valgt ham på grunn av pengene. Dersom de er så pene, og det har så stor betydning, hadde de sikkert hatt sjanse på andre velstående menn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 #64 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Dette hadde jeg aldri trodd om deg Steinar, på bakgrunn av andre diskusjoner i forumet :gjeiper: Sikkert hehe Men sant er sant uansett. Derimot betyr ikke det at de fleste kvinner er "gold diggers" selv om noen åpenbart er det. Endret 27. oktober 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 27. oktober 2009 #65 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ærlig talt, fordi om du ikke liker utseendet hans, så betyr jo ikke det at ingen andre gjør det heller! Smaken er jo helt forskjellig. Riise har en godt trent kropp, og ser ellers helt ordinær ut i mine øyne, - verken stygg eller pen. Hvordan han egentlig er som person vet vel bare de som kjenner ham, en kan ikke bedømme det fullt utfra det som står i aviser o.l. At han har penger gjør sikkert at han kan velge enkelte damer som han muligens ikke hadde hatt sjanse på uten, men ingen av oss kan vel sette oss til dommer over de jentene han har vært sammen med, og si at de kun har valgt ham på grunn av pengene. Dersom de er så pene, og det har så stor betydning, hadde de sikkert hatt sjanse på andre velstående menn også. jeg sa jeg snakker for meg SELV. og poenget mitt var at penger ikke er det viktigste for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 27. oktober 2009 #66 Del Skrevet 27. oktober 2009 fins mannlige golddiggers og. hva med alle memmeme til joan collins? De ville bare ha fitte. Ingen av dem som ville gifte seg med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 27. oktober 2009 #67 Del Skrevet 27. oktober 2009 De ville bare ha fitte. Ingen av dem som ville gifte seg med henne. [/quote hun har vært gift opptil flere ganger. og dessuten hu er ei gammel kjerring tviler på at de ville ha henne for fitta. vil heller tro det var pengene de ville ha. Kanskje de ville ha fitta hennes da hun var ung da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #68 Del Skrevet 27. oktober 2009 God lønn stiller høyt, hvilken jobb han har er mindre relevant. Men jeg stiller ikke mindre krav til meg selv, dermed blir det en slags likestilling på dette området også - er selv under utdanning til et høylønnet "status"-yrke. Det var status før i hvertfall, i dag er det vel feil å si status da statusen følger lønnen slik at de fleste høytlønnete yrker automatisk er status. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå