Steinar40 Skrevet 24. oktober 2009 #121 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Mulig det er vanskelig å forstå, men det jeg altså spør om her er om det finnes noe annet enn eget utseende og det å ha kjæreste/beundrere som betyr noe for ei kvinnes selvtillit og selvfølelse? Og i så fall - hva er det? Endret 24. oktober 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #122 Del Skrevet 24. oktober 2009 Mulig det er vanskelig å forstå, men det jeg altså spør om her er om det finnes noe annet enn eget utseende og det å ha kjæreste/beundrere som betyr noe for ei kvinnes selvtillit og selvfølelse? Selvfølgelig, det kan være mange ting Det som gir meg selvtillit er at jeg har en jobb jeg er dyktig i,og hobbyer jeg er dyktig i, og at jeg har mennesker rundt meg som viser at de setter pris på meg som person. Når det gjelder menn så foretrekker jeg komplimanger som appellerer til mitt intellekt, og ikke til utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. oktober 2009 #123 Del Skrevet 24. oktober 2009 Selvfølgelig, det kan være mange ting Det som gir meg selvtillit er at jeg har en jobb jeg er dyktig i,og hobbyer jeg er dyktig i, og at jeg har mennesker rundt meg som viser at de setter pris på meg som person. Når det gjelder menn så foretrekker jeg komplimanger som appellerer til mitt intellekt, og ikke til utseendet. Høres sunt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 24. oktober 2009 #124 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det er ikke alle damehjerner som er enkle å forstå. Derfor er jeg interessert i å vite om det er noe annet enn eget utseende og det å ha kjæreste/beundrere som betyr noe for ei kvinnes selvtillit og selvfølelse? Herregud som du spør mann! Selvsagt er det da det..! Kvinner og menn er ikke fra forskjellige planeter. Hva er det som gir deg selvtillit? En trygg oppvekst, gode venner som er glad i deg, selvutvikling på følelsesmessige og intellektuelle plan, følelsen av å mestre noe for eksempel? Vel, sånn er det faktisk for oss kvinnemennesker og. Damehjernen er ikke så forskjellig fra mannehjernen, faktisk har de så mange likhetstrekk av noen vil påstå vi er av samme art. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stortsettglad Skrevet 24. oktober 2009 #125 Del Skrevet 24. oktober 2009 Selvfølgelig, det kan være mange ting Det som gir meg selvtillit er at jeg har en jobb jeg er dyktig i,og hobbyer jeg er dyktig i, og at jeg har mennesker rundt meg som viser at de setter pris på meg som person. Når det gjelder menn så foretrekker jeg komplimanger som appellerer til mitt intellekt, og ikke til utseendet. Signerer! Å oppleve hvor fasinert min mann er av meg som person, selv etter å ha sett alle sider av meg over lengre tid, er det beste komplimentet jeg noensinne kan få. Selv med generelt god selvtillit undrer jeg meg noen ganger over hvordan jeg kan være så spesiell for enkelte, men så husker jeg hvor utrolig mye jeg setter pris på mine nærmeste, og hvor unike de er for meg. Og ingen av dem er perfekte heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. oktober 2009 #126 Del Skrevet 24. oktober 2009 Mulig det er vanskelig å forstå, men det jeg altså spør om her er om det finnes noe annet enn eget utseende og det å ha kjæreste/beundrere som betyr noe for ei kvinnes selvtillit og selvfølelse? Og i så fall - hva er det? Har du noen tanker om hva det kan være da, Steinar? Jeg hadde ikke noe problem med å forstå spørsmålet. Jeg syns bare det var et helt merkelig spørsmål fra en mann som tross alt er 40+. Har du ingen erfaring med kvinner? Mor, søstre, kjærester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2009 #127 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har du noen tanker om hva det kan være da, Steinar? Jeg hadde ikke noe problem med å forstå spørsmålet. Jeg syns bare det var et helt merkelig spørsmål fra en mann som tross alt er 40+. Har du ingen erfaring med kvinner? Mor, søstre, kjærester? Jeg har erfaring med ei kvinne som åpenbart har alvorlige problemer i sin verden. Dette farger for øyeblikket da også min verden. På tide å avslutte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #128 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har erfaring med ei kvinne som åpenbart har alvorlige problemer i sin verden. Dette farger for øyeblikket da også min verden. På tide å avslutte det. Så du er på søkern/sjekkern mens du ennå er i et forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-M Skrevet 25. oktober 2009 #129 Del Skrevet 25. oktober 2009 Menn liker damer i alle farger, fasonger og størrelser, akkurat som damer liker menn i alle farger, fasonger og størrelser. Det har med preferanser å gjøre, og man må så langt derifra være tynn eller slank for å finne kjærligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2009 #130 Del Skrevet 25. oktober 2009 Så du er på søkern/sjekkern mens du ennå er i et forhold? Nei. Men det er mildt sagt komplisert. Poenget er å få avsluttet først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #131 Del Skrevet 25. oktober 2009 Nei. Men det er mildt sagt komplisert. Poenget er å få avsluttet først. Hehe, det er komplisert ift deg, men ikke for andre!? Synes det var litt upassende med alle innleggene dine hvor du skriver "du får sende meg en mail da vettu. hehe", hvis det viste seg at du var i et forhold. Så det er et vennskap som skal avsluttes da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2009 #132 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hehe, det er komplisert ift deg, men ikke for andre!? Synes det var litt upassende med alle innleggene dine hvor du skriver "du får sende meg en mail da vettu. hehe", hvis det viste seg at du var i et forhold. Så det er et vennskap som skal avsluttes da? I sommer var det avsluttet trodde jeg, men så har det vært en periode med mer galskap for å si det sånn. De som hatt behov for å vite dette har visst det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #133 Del Skrevet 25. oktober 2009 I sommer var det avsluttet trodde jeg, men så har det vært en periode med mer galskap for å si det sånn. De som hatt behov for å vite dette har visst det. :klø: Ja, jeg kan ikke si at jeg har gått rundt med det behovet. Var overbevist om at du var singel, du virker så søkende, og ikke minst dømmende på folk som holder alle muligheter åpne. Er det hun som står for galskapen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2009 #134 Del Skrevet 25. oktober 2009 :klø: Ja, jeg kan ikke si at jeg har gått rundt med det behovet. Var overbevist om at du var singel, du virker så søkende, og ikke minst dømmende på folk som holder alle muligheter åpne. Er det hun som står for galskapen da? Jeg er dømmende på folk som ikke er seriøse, ja. Har ikke bruk for slike. Og jeg er seriøs, men når det bare blir galskap så er det ikke noe annet seriøst jeg kan gjøre enn å avslutte for godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. oktober 2009 #135 Del Skrevet 25. oktober 2009 :klø: Ja, jeg kan ikke si at jeg har gått rundt med det behovet. Var overbevist om at du var singel, du virker så søkende, og ikke minst dømmende på folk som holder alle muligheter åpne. *signerer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fisk Skrevet 25. oktober 2009 #136 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er ikke alle damehjerner som er enkle å forstå. Derfor er jeg interessert i å vite om det er noe annet enn eget utseende og det å ha kjæreste/beundrere som betyr noe for ei kvinnes selvtillit og selvfølelse? Selvfølgelig kan det være andre ting enn eget utseende eller at man har beundrere som betyr noe for en kvinnes selvtillit? Hvorfor skulle det ikke det? Kvinner har vel ulike verdier på samme måte som at menn verdsetter forskjellige ting, selv om det bare fins 2 kjønn, finnes det svært mange preferanser hos disse kjønnene, det er ikke enten/eller! Isåfall, om jeg forstår din tankegang, skulle man jo tro at det bare var stor kuk/fin bil/høy lønn som hadde betydning for menn's selvtillit? Like jævlig teit det, forsåvidt! Selvtillit kan jo komme av mange ting, som regel ikke fra en spesifikk årsak. Generelt kan det vokse ut fra mestringsfølelse, enten det er en 1-åring som klarer å kle på seg skoene sine, eller en nyutdannet 25-åring som utfører arbeidsoppgaver på en tilfredsstillende måte. Du virker dessverre svært trangsynt når det gjelder kvinner, og uten at jeg mener å være frekk, må jeg si at du synes å være svært uerfaren med kvinner/forhold ut fra noen av innleggene dine, samtidig som du viser liten innsikt i menneskelig psyke. Om du hadde vært 20 år, hadde dette ikke vekket noen reaksjon hos meg, men om det stemmer at du har passert 40 år, er det mildt sagt merkelig og urovekkende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2009 #137 Del Skrevet 25. oktober 2009 Selvfølgelig kan det være andre ting enn eget utseende eller at man har beundrere som betyr noe for en kvinnes selvtillit? Hvorfor skulle det ikke det? Kvinner har vel ulike verdier på samme måte som at menn verdsetter forskjellige ting, selv om det bare fins 2 kjønn, finnes det svært mange preferanser hos disse kjønnene, det er ikke enten/eller! Isåfall, om jeg forstår din tankegang, skulle man jo tro at det bare var stor kuk/fin bil/høy lønn som hadde betydning for menn's selvtillit? Like jævlig teit det, forsåvidt! Selvtillit kan jo komme av mange ting, som regel ikke fra en spesifikk årsak. Generelt kan det vokse ut fra mestringsfølelse, enten det er en 1-åring som klarer å kle på seg skoene sine, eller en nyutdannet 25-åring som utfører arbeidsoppgaver på en tilfredsstillende måte. Du virker dessverre svært trangsynt når det gjelder kvinner, og uten at jeg mener å være frekk, må jeg si at du synes å være svært uerfaren med kvinner/forhold ut fra noen av innleggene dine, samtidig som du viser liten innsikt i menneskelig psyke. Om du hadde vært 20 år, hadde dette ikke vekket noen reaksjon hos meg, men om det stemmer at du har passert 40 år, er det mildt sagt merkelig og urovekkende.. Hva i all verden er poenget med å analysere meg? Vi diskuterer her slik at det fremkommer ulike faktorer av interesse - forhåpentligvis i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. oktober 2009 #138 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hva i all verden er poenget med å analysere meg? Vi diskuterer her slik at det fremkommer ulike faktorer av interesse - forhåpentligvis i hvert fall. Samme poenget som i at du spør og graver (analyserer) kvinners tenkemåter. Det er årsaken til at vi vil analysere deg. Vi synes du er en interessant person, rett og slett, og lurer på hva som gjør at du har det kvinnesynet du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #139 Del Skrevet 25. oktober 2009 Samme poenget som i at du spør og graver (analyserer) kvinners tenkemåter. Det er årsaken til at vi vil analysere deg. Vi synes du er en interessant person, rett og slett, og lurer på hva som gjør at du har det kvinnesynet du har. Hehe. Ja, det har jo blitt litt sånn. Det kan'ke være mulig lzm. Men det er visst det. Han kan jo være et troll...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. oktober 2009 #140 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hehe. Ja, det har jo blitt litt sånn. Det kan'ke være mulig lzm. Men det er visst det. Han kan jo være et troll...? Døh. Du vet at det bare er gjester som kan være troll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå