Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #61 Del Skrevet 23. oktober 2009 Nei, dårlig SELVINNSIKT. Alle damer har ikke dårlig selvtillit, fordi om de ikke skjønner at menn tenner på dem, selv om de har større rompe en Kate Moss. Jenter som snakker nedsettende om tynne jenter (og noen ganger også om de tykke),og til stadighet skal uttale seg på vegne av alle verdens menn om hva menn vil ha, er ofte de som har aller dårligst selvtillit. Dette er som regel jenter som (ofte uten hell) slanker seg hele sitt voksne liv, ikke har spist frokost siden de gikk i 6.klasse,og er ivrige tilhengere av allslags kvasi-dietter og rensekurer. Alt dette for å prøve bli noe de aldri kommer til å bli. Klart de blir mer og mer bitre og misunnelige på de naturlig tynne når de aldri lykkes i å bli særlig slank selv. Slike jenter finnes det desverre svært mange av, det er veldig lett å gjennomskue siden de er på konstant utkikk etter å finne noe med andre jenters utseende som de kan slenge dritt om. Stakkars ynkelige, patetiske mennesker sier jeg bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. oktober 2009 #62 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har noen kosekilo, men former, og en kveld ble jeg sjekket opp av den flotte karen på dansegulvet, jeg spurte han hvorfor han var ute etter meg? Da det var mange finere damer der. Han svarte: Det er du som smiler mest og ser ut som du har det kjempegøy.Likte det svaret. Tror ikke kroppen er alt.... Men det du synes er en flott kar, er kanskje ikke det samme som din sylslanke venninne synes er en flott kar? Og; det er ALLTID finere damer ute i verden. Alltid. Det er major turn-off når en mann spør meg hva jeg ser i ham, fordi det finnes så mange som er bedre enn ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. oktober 2009 #63 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fordi jeg ikke kunne se rompa mi, fordi personen som sa det var eldre enn meg, fordi jeg ikke kunne direkte sammenligne meg med de som var like gamle, fordi de var mye lavere. Jeg var vel seksten år, og man er ikke så rasjonelle bestandig. Og fordi man ofte har et forvrentg kroppsbilde i den alderen, rett og slett. Ser bilder nå, og jeg så ut som en q-tips- Ja, det er vel en del av å vokse opp og bli voksen sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 23. oktober 2009 #64 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ok denne tråden handlet om hvorvidt menn bare liker tynne jenter. Selv om jeg ikke er mann har jeg tillatt meg å svare. Som vanlig er det da noen som trekker ut essenser, prøver å vri det man skriver til å handle om misunnelse og skrekkelighet. Det jeg prøver å si er at: - Menn liker kvinner (om de ikke liker menn), som HildeKS sa, alle typer utseende og kropper har kjæreste. - En nittenårng som tror hun er tykk fordi hun har litt tykk mage, er høyst sannsynlig ikke tykk. - Jeg var anorektisk tynn hele oppveksten, og trodde jeg var tykk. Det handler om å ha dårlig selvinnsikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. oktober 2009 #65 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ok denne tråden handlet om hvorvidt menn bare liker tynne jenter. Selv om jeg ikke er mann har jeg tillatt meg å svare. Som vanlig er det da noen som trekker ut essenser, prøver å vri det man skriver til å handle om misunnelse og skrekkelighet. Det jeg prøver å si er at: - Menn liker kvinner (om de ikke liker menn), som HildeKS sa, alle typer utseende og kropper har kjæreste. - En nittenårng som tror hun er tykk fordi hun har litt tykk mage, er høyst sannsynlig ikke tykk. - Jeg var anorektisk tynn hele oppveksten, og trodde jeg var tykk. Det handler om å ha dårlig selvinnsikt. Ser deg ikke selv sånn lenger nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 23. oktober 2009 #66 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ser deg ikke selv sånn lenger nå da? Nei nå vet jeg hvordan jeg ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. oktober 2009 #67 Del Skrevet 23. oktober 2009 Du spør veldig mye, Steinar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. oktober 2009 #68 Del Skrevet 23. oktober 2009 Du spør veldig mye, Steinar. Jepp, skal man få vite noe og kunne forstå, så er det den eneste muligheten jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. oktober 2009 #69 Del Skrevet 23. oktober 2009 Nei nå vet jeg hvordan jeg ser ut. Positivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. oktober 2009 #70 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jepp, skal man få vite noe og kunne forstå, så er det den eneste muligheten jeg vet om. Men du spør ofte om ting en mann på din alder allerede burde hatt innsikt i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. oktober 2009 #71 Del Skrevet 23. oktober 2009 Men du spør ofte om ting en mann på din alder allerede burde hatt innsikt i. Burde jeg ha innsikt i hvordan KateW så på sin kropp i ungdommen? Og generelt tror jeg mange menn ikke vet så veldig mye om kvinners forhold til sin egen kropp og utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. oktober 2009 #72 Del Skrevet 23. oktober 2009 Burde jeg ha innsikt i hvordan KateW så på sin kropp i ungdommen? Og generelt tror jeg mange menn ikke vet så veldig mye om kvinners forhold til sin egen kropp og utseende. Det lå jo i svarene fra henne, jo? Og menn BØR ha innsikt i det. "Ser rumpen min stor ut i denne?" er vel noe de fleste menn har hørt fra en tynn jente en eller annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Martin_* Skrevet 23. oktober 2009 #73 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det lå jo i svarene fra henne, jo? Og menn BØR ha innsikt i det. "Ser rumpen min stor ut i denne?" er vel noe de fleste menn har hørt fra en tynn jente en eller annen gang. Nei. De som spør om sånt er som regel veldig klar over at de har noen kilo for mye, men de håper at vi skal si noe annet for det er eneste måten slike damer får selvtillit på desverre.Har aldri,aldri møtt tynne damer som fisker etter komplimanger sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_angie_* Skrevet 23. oktober 2009 #74 Del Skrevet 23. oktober 2009 Nei. De som spør om sånt er som regel veldig klar over at de har noen kilo for mye, men de håper at vi skal si noe annet for det er eneste måten slike damer får selvtillit på desverre.Har aldri,aldri møtt tynne damer som fisker etter komplimanger sånn. Tror ikke nødvendigvis det er fisking etter komplimenter, noen lurer bare faktisk på det. Jeg sjekker alltid hvordan rumpa mi ser ut når jeg kler meg, i bukser er jo det alfa omega. Men jeg vet det er håpløst å spør mannfolk om slikt, de er ikke kjent med konseptet at det går an å kle på seg 10 kg og tror at man skal svare "neida kjære" fordi de har lest på vitsesidene i ViMenn at man får en kjevle i hodet hvis ikke. Evt så ler de bare høylytt, for rumpa mi er jo kjempesexy og snerten og det er helt UMULIG at den kan se stor ut. Det er derfor vi damer heller balanserer på en krakk foran speilet i gangen og nesten brekker nakken for å studere antrekket enn å spør dere om kjolen sitter bra. Forøvrig enig i det som var poenget med det hele her, nemlig at unge jenter har en tendens til å tro de er feitere enn det de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #75 Del Skrevet 24. oktober 2009 Tror ikke nødvendigvis det er fisking etter komplimenter, noen lurer bare faktisk på det. Jeg sjekker alltid hvordan rumpa mi ser ut når jeg kler meg, i bukser er jo det alfa omega. Men jeg vet det er håpløst å spør mannfolk om slikt, de er ikke kjent med konseptet at det går an å kle på seg 10 kg og tror at man skal svare "neida kjære" fordi de har lest på vitsesidene i ViMenn at man får en kjevle i hodet hvis ikke. Evt så ler de bare høylytt, for rumpa mi er jo kjempesexy og snerten og det er helt UMULIG at den kan se stor ut. Det er derfor vi damer heller balanserer på en krakk foran speilet i gangen og nesten brekker nakken for å studere antrekket enn å spør dere om kjolen sitter bra. Forøvrig enig i det som var poenget med det hele her, nemlig at unge jenter har en tendens til å tro de er feitere enn det de er. Tull og tøys. Unge jenter har en tendens til å føle seg deiligere enn de er. Er så lei av ansvarsfraskrivelse. Føler du deg tjukk er du nok også tjukk og da er det bare å begynne å trene og slanke seg. Vi skal ikke ha et samfunn der gutter skal måtte jobbe med seg selv hele tiden på fysisk og psykisk, mens jentene skal slippe unna med hvite løgner fra oss. Opp av stolen og jobb med dere selv. I dagens samfunn er det overflod av overvektige ungjenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #76 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvorfor trodde du på det da? Å herregud Steinar, si meg, har du ikke levd livet, har du ingen erfaringer, ikke noe perspektiv?! Kudos til de som gidder å svare på alt du lirer ut av deg - det lyser uvitenhet lang vei av deg og du har passert 40 år. For egen del har jeg jobbet mye med at jeg er bra nok som jeg er. Jeg tilstreber en slankere kropp, dvs mindre mage, men innser vel at jeg er stuck med den jeg har. Jo, jeg trener og spiser sunt, men det KAN bli for mye ost og sjokolade innimellom. Og poenget er at om 10 år, når jeg nærmer meg 50, så har jeg sikkert enda mer vom enn nå, og vil tenke tilbake på tiden nå som at "jeg var jo flott da!". Derfor, jeg er bra nok som jeg er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. oktober 2009 #77 Del Skrevet 24. oktober 2009 Å herregud Steinar, si meg, har du ikke levd livet, har du ingen erfaringer, ikke noe perspektiv?! Kudos til de som gidder å svare på alt du lirer ut av deg - det lyser uvitenhet lang vei av deg og du har passert 40 år. For egen del har jeg jobbet mye med at jeg er bra nok som jeg er. Jeg tilstreber en slankere kropp, dvs mindre mage, men innser vel at jeg er stuck med den jeg har. Jo, jeg trener og spiser sunt, men det KAN bli for mye ost og sjokolade innimellom. Og poenget er at om 10 år, når jeg nærmer meg 50, så har jeg sikkert enda mer vom enn nå, og vil tenke tilbake på tiden nå som at "jeg var jo flott da!". Derfor, jeg er bra nok som jeg er nå. Merkelig at jeg liksom ikke skulle vite noe og ikke ha noen erfaringer fordi jeg stiller et annet individ her inne et personlig spørsmål som bare hun kan vite svaret på. Du må forstå det at jeg har faktisk ingen erfaringer med å være kvinne fordi jeg er en mann. Get it!? Derfor syns jeg det er interessant å få vite mer om dette sett fra kvinners perspektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 24. oktober 2009 #78 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det er ALLTID finere damer ute i verden. Alltid. Det er major turn-off når en mann spør meg hva jeg ser i ham, fordi det finnes så mange som er bedre enn ham. Ja, enig, det er major turn off. Nå har ikke jeg opplevd menn som sier det, men ser for meg at det ville ha blitt turn off med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestde Skrevet 24. oktober 2009 #79 Del Skrevet 24. oktober 2009 Og generelt tror jeg mange menn ikke vet så veldig mye om kvinners forhold til sin egen kropp og utseende. Mange menn som har hatt søstre, venninner og kjærester vet at det er typisk for mange kvinner å synes at de veier et par kilo for mye, og at mat/trening/trening er noe de er opptatt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. oktober 2009 #80 Del Skrevet 24. oktober 2009 Mange menn som har hatt søstre, venninner og kjærester vet at det er typisk for mange kvinner å synes at de veier et par kilo for mye, og at mat/trening/trening er noe de er opptatt av. Ja, jeg vet det. Men det som interesserer meg er hva som egentlig rører seg oppi hodet til kvinner på dette området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå