Gjest KateW Skrevet 23. oktober 2009 #21 Del Skrevet 23. oktober 2009 Tykke mennesker har da også kjærester. Teite mennesker har kjærester, osv. Man kan egentlig konkludere med at de fleste kan klare å skaffe seg en kjæreste. Og helt perfekte mennesker, har ikke kjæreste. Meg for eksempel. Skal ikke være lett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. oktober 2009 #22 Del Skrevet 23. oktober 2009 Og helt perfekte mennesker, har ikke kjæreste. Meg for eksempel. Skal ikke være lett... Hehe. Men når man er perfekt, skal man også finne en forbannet perfekt partner. De vokser ikke akkurat på trær.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. oktober 2009 #23 Del Skrevet 23. oktober 2009 De vokser for faen ikke noen steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 23. oktober 2009 #24 Del Skrevet 23. oktober 2009 De vokser for faen ikke noen steder. Sant sant sant, jeg kunne dog tatt til takke med en halv-looser, for å framheve egen perfektivitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. oktober 2009 #25 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sant sant sant, jeg kunne dog tatt til takke med en halv-looser, for å framheve egen perfektivitet! Det er jeg enig i. Men hvorfor nøye seg med en halv-looser, når du kan gå for full pakke? Finn deg en fullstendig looser. Deretter dumper du ham og de aller fleste menn vil være bedre enn eksen din. Jeg er ikke bare belemret med fantastiske legger, men også en brilliant hjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 23. oktober 2009 #26 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er jeg enig i. Men hvorfor nøye seg med en halv-looser, når du kan gå for full pakke? Finn deg en fullstendig looser. Deretter dumper du ham og de aller fleste menn vil være bedre enn eksen din. Jeg er ikke bare belemret med fantastiske legger, men også en brilliant hjerne. *noterer flittig mens jeg tenker, Hilde KS er en STAR* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. oktober 2009 #27 Del Skrevet 23. oktober 2009 *noterer flittig mens jeg tenker, Hilde KS er en STAR* Men unge dame. Husj! Ut med deg og finn denne taperen. Prøv først på www.sukker.no. Der er det ti tapere pr. dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 23. oktober 2009 #28 Del Skrevet 23. oktober 2009 Men unge dame. Husj! Ut med deg og finn denne taperen. Prøv først på www.sukker.no. Der er det ti tapere pr. dame. Hva med deg da, har du allerede funnet en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. oktober 2009 #29 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva med deg da, har du allerede funnet en? Jeg vet ikke helt. Jeg har ikke bestemt meg ennå for alvolighetsgraden, men er i en tankeprosess. Vi vet jo hvor tankeprosesser som oftes ender? Ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. oktober 2009 #30 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 23. oktober 2009 #31 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg vet ikke helt. Jeg har ikke bestemt meg ennå for alvolighetsgraden, men er i en tankeprosess. Vi vet jo hvor tankeprosesser som oftes ender? Ja? Hos meg ender de i surr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. oktober 2009 #32 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hos meg ender de i surr... Jepp. Nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 23. oktober 2009 #33 Del Skrevet 23. oktober 2009 *lusker inn på sukker.no og skriver looser i søkefeltet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #34 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kjæresten min var visst medlem på sukker, en skikkelig vinnermann! Vil bare si at de finnest der også Når det gjelder spørsmålet til TS, så vil jeg tro at menn liker damer med en feminin form, sånn timeglass form da tenker jeg.. Jeg er Biseksuell selv og mener også at det er penest. TS husk at du er vakker slik du er, men om du ønsker, så kan du jobbe deg mot kroppen du ønsker ved noen enkle tiltak; kutt ned på sjokoladen og potetgull, og spis mere fisk og grønnsaker, grønsaker hver dag altså! Husk at ost har mye kalorier. Ovnsbakt laks og grønsaker i leirgryte..kast over litt hvitløk som snacks og sett i ovnen i en time. Fantastisk nydelig slankemat Klem fra ei som har gått ned 9 kilo så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M Skrevet 23. oktober 2009 #35 Del Skrevet 23. oktober 2009 De fleste gutter liker ikke overvektige jenter. Det er de som sier de gjør, men det er ofte gutter som ikke har de største valgmulighetene... Signerer Gutter som slenger dritt om slanke/tynne jenter gjør det nok mest for å rette opp selvtilliten til de småfeite kjærestene sine. Men de hadde nok ikke latt seg be to ganger om de hadde fått sjansen til å pule en snerten babe i str.36. La menn være menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 23. oktober 2009 #36 Del Skrevet 23. oktober 2009 Og vedd på at en haug med damer i str 36 vil omtale seg selv som "litt stor rompe" "tykk mage" osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. oktober 2009 #37 Del Skrevet 23. oktober 2009 Og vedd på at en haug med damer i str 36 vil omtale seg selv som "litt stor rompe" "tykk mage" osv. Fordi at? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 23. oktober 2009 #38 Del Skrevet 23. oktober 2009 Gutter som slenger dritt om slanke/tynne jenter gjør det nok mest for å rette opp selvtilliten til de småfeite kjærestene sine. Men de hadde nok ikke latt seg be to ganger om de hadde fått sjansen til å pule en snerten babe i str.36. La menn være menn! Og noen gutte sier at nå er det på tide å legge på seg litt når jeg er str 36, de sier det er penere med former. Men media er veldig flinke til å formidle at jo tynnere jo bedre, men det er ikke nødvendigvis det generelle synspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #39 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fordi at? Fordi mennesker kan være selvkritiske ;D Veninna mi på str 36 klager på sine lovehandles, som er omtrent ikke-eksisterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_guest_* Skrevet 23. oktober 2009 #40 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fordi at? Fordi det er mange tynne jenter som går rundt og sier at de har for stor rumpe og at de har litt mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå