Gå til innhold

Bare slanke jenter?

Gjest Gjest_Bolle_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bolle_*

Hei! Jeg er 19 år og litt tykk :sjenert: Ikke så tykk at jeg ikke kan bevege meg altså, men jeg prøver å gå ned i vekt fordi jeg er hva en kan kalle overvektig. Jeg har lyst på kjæreste med jeg føler at alle menn, spesielt på min alder bare liker slanke jenter. Er det sannt? Jeg mener jeg er ikke støgg heller bare fordi jeg har litt ekstra flesk på magen :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nei, nei :)

Jeg er *litt mykk* selv. Har vært hele live mi, jeg er gift og mann er interesert i meg :)

Det gjelder ikke så mye former, men hva du *bære* seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg har alltid vært litt rund, og har aldri hatt problemer med å få meg kjæreste. Og de jeg har vært sammen med, har gitt uttrykk for å sette pris på at det er litt å ta i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 19 år og litt tykk :sjenert: Ikke så tykk at jeg ikke kan bevege meg altså, men jeg prøver å gå ned i vekt fordi jeg er hva en kan kalle overvektig. Jeg har lyst på kjæreste med jeg føler at alle menn, spesielt på min alder bare liker slanke jenter. Er det sannt? Jeg mener jeg er ikke støgg heller bare fordi jeg har litt ekstra flesk på magen :skravle:

Hvilke kropper man synes er fine er høyst individuelt akkurat som alt annet her i livet. Noen liker tynne jenter, andre liker de litt mer frodige så det er ingen grunn til bekymring. Det viktigste er uansett at DU er fornøyd med deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hei_*
Hvilke kropper man synes er fine er høyst individuelt akkurat som alt annet her i livet. Noen liker tynne jenter, andre liker de litt mer frodige så det er ingen grunn til bekymring. Det viktigste er uansett at DU er fornøyd med deg selv.

Ikke lett å tro på dette etter alt snakket om slanke jenter og antipati mot tykke i dette forumet. Voksne menn må trå varsomt her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Mann_*

Det vet du vel enentlig svaret på selv. Står gutta og sikler på tjukkebollafeita på dansegulvet? Nei. Det er de slanke sexy blondinene som gutta vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet du vel enentlig svaret på selv. Står gutta og sikler på tjukkebollafeita på dansegulvet? Nei. Det er de slanke sexy blondinene som gutta vil ha.

men når du står å sikler på en dame på dansegulvet så tenker du vel ikke at hu er dama i ditt liv?det er vel mer hu der vil jeg ha i min seng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnGuttSomPulerMangeJenter

Det kommer ann på hvordan feit jenta er. Hvis jenta har fett på kvinnelige plasser: puppe, rumpe og lår, så teller det ikke negativt. Men fyrer dama opp en kulemage så synes jeg ikke noe videre om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på hvordan feit jenta er. Hvis jenta har fett på kvinnelige plasser: puppe, rumpe og lår, så teller det ikke negativt. Men fyrer dama opp en kulemage så synes jeg ikke noe videre om det.

LOL! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_oslogutt_*

Den der var stygg. Synest det er mange vakre kvinner med litt ekstra jeg. Vil heller ha det en enn anoretiker med hestefjes :yvonne:

Jenter med litt ekstra har ofte veldig vakker annsikt og det liker jeg. Vil mye heller ha en jente som jeg kan se i annsikte enn en som jeg må alltid stirre på puttene til for å virke interisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Esther_*

Menn tar vel det de får og er alltid fornøyd. Tykke damer tar de når de ikke kan få annet. De er fornøyd med alt go er aldri kritiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at mange menn bryr seg fint lite om hvor stor eller liten dama er.

Min samboer mener at han aldri kommer til å bli sammen med ei tynn dame om det skulle bli slutt mellom oss. Han har heller aldri värt sammen med ei tynn dame.

Han elsker det når det er mage, pupper, rompe med skikkelige former på. Skjönte ikke helt det i begynnelsen, men nå vet jeg jo at han tenner på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste gutter liker ikke overvektige jenter. Det er de som sier de gjør, men det er ofte gutter som ikke har de største valgmulighetene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på å være overvektig, og det å ha noen kosekilo. De fleste gutte jeg har pratet med om dette sier at de liker at jenter har former.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hogwash_*

Nå spurte jo TS om hva menn syntes, ikke gutter. (Og de fleste menn er over den sikle på dansegulv delen)

Vi har alle forskjellig smak TS, noen liker dere store, noen liker dere små ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hilde K S
Nå spurte jo TS om hva menn syntes, ikke gutter. (Og de fleste menn er over den sikle på dansegulv delen)

Vi har alle forskjellig smak TS, noen liker dere store, noen liker dere små ;)

Og noen liker de de må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at menn og kvinner definerer tjukk ganske forskjellig. Når en kvinne omtaler seg selv som lubben, litt for mye, småtykk eller stor mage, så ser en mann for seg en kvinne av Moskva Marit dimensjoner. Og da vil han kanskje si at det tenner han ikke på.

Og da vil kvinnen tenke at jeg er for tykk til å få kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg kjenner i alle fall mange fine jenter som er overvektige og som har kjærester. Så noen liker større jenter og noen liker mindre. Litt ekstra polstring har vel aldri hindret noen i få seg kjæreste vil jeg tro.

Dårlig selvtillit og konstant fokusering på egen kropp er mye verre enn noen kilo ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Tykke mennesker har da også kjærester. Teite mennesker har kjærester, osv. Man kan egentlig konkludere med at de fleste kan klare å skaffe seg en kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...