Gå til innhold

Våre beste opplevelser

Fremhevede innlegg

Gjest god_elsker
Skrevet

Hvem nyter ikke noen ganger følelsen av å tenke tilbake på de beste sexopplevelsene?!

Kanskje er det hytteturen med noen venner og venninner, kanskje klasseturen, den første daten, sydenturen, den voksne damen på hotellet eller fadderperioden som student?!?

Som trådstarter er det min plikt å starte det hele :)

Min første historie må bli fra da jeg studerte i frankfurt og var utvekslingsstudent. Jeg bodde sammen med en britisk og en tysk gutt og en helg fikk vi besøk av noen norske jenter jeg kjente. Vi gledet oss selvfølgelig veldig til å få besøk og hadde lagt planer for hele helgen. Fredagen begynte vi ute på et spisested og fortsatte videre til noen puber og utesteder.

Som den største selvfølgelighet fant alle hverandre og stemningen ble fantastisk god. Jeg hadde et godt øye til den ene jenten hele kvelden og selvfølgelig endte vi opp hjemme på rommet mitt i leiligheten. Det ble en fantastisk spennende og deilig natt uten så mye søvn, noe av den beste sexen jeg har hatt noen gang!! Neste morgen listet vi oss inn i stua og traff alle de andre... Alle jentene hadde blitt med tilbake til leiligheten og funnet hver sin gutt.. Stemnignen var både morsom og litt flau...

Lørdagskvelden ble selvfølgelig en like stor suksess, selv om det ble litt rotering...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...