Gå til innhold

Burde jeg be om unnskyldning eller glemme det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

her for snart 1 år siden møtte jeg en dame gjennom venner på vors som viste seg å være gift. Hun sa ingenting til meg om dette, og da jeg fant ut av det tokk jeg veldig avstand fra henne, men uansett hva jeg gjorde dukket hun opp på dørstokken min. Det endte med et forhold som var av og på i ca over 1 år.. Med andre ord ganske turbulent.. Nå har hun gjort ca det samme mot meg som mot han.. Dum som jeg er trodde jeg at dama ikke kom til å gjøre det samme mot meg som hun gjorde mot ham, og han hadde hun til og med vært gift med i 6 år...

Jeg sitter igjen med mye dårlig samvitighet ovenfor mannen hun var gift med, jeg burde ha satt ned foten og nektet å hatt noe med denne dama å gjøre innser jeg jo i ettertid. Jenta var veldig manipulerende og overbevisende og fikk meg til å tro at det var helt greit å gjøre fordi han og hun bare hadde vært venner det siste året. Høres rart ut men utrolig hva man tror på når man treffer en som man liker, man vil jo alltid tro det beste om andre.. Hvertfall jeg..

Jeg har lyst til å sende denne mannen ett brev hvor jeg ber om unnskyldning og ber ham ta kontakt med meg dersom han sitter med ubesvarte spørsmål om hva som skjedde... Jeg tenker bare at om jeg var i hans situasjon hadde jeg kanskje hatt en del spørsmål til hva som egentlig skjedde og om alle løgnene den dame jeg hadde vært sammen med i 6 år hadde fortalt meg.. Hadde likt å fått hele sannheten på bordet.. Hun dama har nemmelig drevet ett dobbeltspill med meg og han har jeg funnet ut..

Burde jeg la det ligge, glemme det, eller er det greit å be om tilgivelse på denne måten? Hva tenker dere? Vil jeg bare bli oppfattet som en idiot, eller en som er ute etter å hevne meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Etterpåklokskap er en dum ting.

Tror ikke han setter pris på en unnskyldning, spesielt ikke siden du ikke var mentalt utilregnelig i 1 år.

Hadde en dame vært utro med min type i 1 år med viten og vilje, hadde jeg mest sannsynlig kasta en potteplante i hodet hennes om hun prøvde å si unnskyld.

Hold deg unna.

Skrevet

Drit i den dama. Du er 24 år og har livet foran deg.

Gjest brutal_mann
Skrevet

La det ligge. Hva skal du lage enda mer helvete for?

Håper du heller har lært og at du aldri igjen vil la en kvinne kontrollere deg. Det er godt med fitte, men faen meg ikke så godt.

Skrevet

Du følte ikke trang til å be om unnskydning før hun gjorde det samme mot deg (et år etterpå) og da er motivet ditt mest hevn vil jeg tro.

Derfor hadde jeg droppet det. Muligens kommer han bare til å le av deg, og synes du fortjente det også. Isåfall med god grunn.

En annen ting er at han burde vite om hva som skjer, om han ikke allerede vet det. Så jeg ville vel kanskje ordnet det slik at han fikk et hint på en eller annen måte, men helst da ikke i et brev fra deg tror jeg.

Eller jeg vet egentlig ikke helt...kanskje du selv burde ta kontakt med han likevel, på telefon kanskje? Men om han vet om det allerede (den nye hun holder på med også) så hadde jeg droppet det, tror jeg.

Skrevet

ok, takk for svar..

Dere har nok rett, er vel best å glemme hele greia.

Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...