Gå til innhold

kan noen se hva jeg har skrevet på msn fra en annen pc

Anbefalte innlegg

Gjest hjelpmeg
Skrevet

jeg har msn live hvor meldingene i samtalen kommer opp, alså tidligere meldinger . men hvis noen logger på en annen pc , ser de mine tidligere samtaler? hvorddan slette? mener ikke på loggen men mener selve vinduet hvor man snakker

trenger svar fort, blir evig takknemlig for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det kun kommer opp om personen logger seg inn på den dataen du pleier å bruke. Men er ikke 100% sikker desverre. Har du ikke vært på msn på andre dataer før? Har det kommet opp tidligere samtaler da?

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
jeg har msn live hvor meldingene i samtalen kommer opp, alså tidligere meldinger . men hvis noen logger på en annen pc , ser de mine tidligere samtaler? hvorddan slette? mener ikke på loggen men mener selve vinduet hvor man snakker

trenger svar fort, blir evig takknemlig for svar!!

Jeg vet ikke helt om jeg skjønte spørsmålet, men gamle samtaler kommer vel bare opp hvis noen er innlogget som deg?

Skrevet

det er en person som har passordet mitt, og har lov til å gå inn nå'n vil. og på msn live så er det sånn at hvis jeg trykker på en kontakt som heter f eks Line så kommer opp alle tidligere samtaler mellom meg og line, og da tenkte jeg at hvis denne personen har live msn, kommer samtalene opp da?

har logget på andre pcer jo men ikke andre pcer med denne msn'en

Gjest Gjest_Randi_*
Skrevet

Det går vel isåfall å skru av under alternativer? Litt rart hvis det ikke går.

Skrevet

vil tro det ikke er mulig, siden dette blir lagret på din pc som en spesiell fil, men skal ikke si noe sikkert:)

Skrevet (endret)

Det er logg-filer på din maskin, så jeg tviler litt på at de kunne komme opp på en annen maskin?

For å unngå at det finnes logg:

Fil - Verktøy - Alternativer, og velg da Meldinger på venstre kolonne, der sånn halvveis nedover burde det være noe som heter "Meldingslogg" og alternativet "Logg mine samtaler automatisk" eller noe lignende. Tar man vekk avkryssing av boksen, burde ikke samtalene logges.

Vil du bli kvitt gamle loggene, ikke helt sikker hvor de lagres automatisk. Det er vanligvis Mine Motatte filer i Mine Dokumenter, men det kan jo være noe annet også. Men du burde se hvilken mappe det er i MSN der du krysser av (rett ned "samtalene lagres i...").

Mulig det er noe til, men dette burde hjelpe tenker jeg.

Endret av Bond
Gjest Gjest_Janne_*
Skrevet

Hvis du alltid har chattet på din egen pc og noen vet passordet ditt så bare bytt passord, han kan ikke se hva det står.

I MSN din så er det alternativ om å lagre samtaler med kontakter, der enten det er markert for ja eller nei. Disse samtalene komme bare opp dersom du er på den maskinen som samtalen er lagret, da henter MSN siste meldinger som ble sendt med den personen.

Logg-filen må være tilstede på den gjeldende pcn, uten det kan man ikke se hva som er skrevet før.

Skrevet

Jeg tenker at den personen "hjelpmeg" ikke vil skal lese hva som er skrevet, BØR lese det, jeg!

Høres ut som om noe snuskete har foregått!

• 2 uker senere...
Skrevet

Ærlig talt!!

Folk må da ha lov til å ha et privatliv!

Vi vet ikke hva slags samtaler hun ønsker å skjule, men jeg ønsker selv å skjule alle mine. Det jeg skriver med en person om, er det ingen andre som har noe med. Det er privat! Dette gjelder enten jeg utveksler informasjon om meg selv eller om noen andre betror seg til meg!

Jeg ville absolutt ikke dele passordet med andre, og hvis jeg av en eller annen grunn måtte det, ville jeg sørge for å fjerne lagring av samtalene i msn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...