Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 han sier så ofte at han elsker deg kanskje, men hvrdan viser han det? og er det ofte?
Gjest emmeline Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Han viser det ved å gjøre små ting for meg i hverdagen; hente et glass vann til meg, legge kald klut på pannen min når jeg har vondt i hodet, kjøpe med en godteting han vet jeg liker fra butikken, sende meg en søt melding når vi er på jobb. Og det at han viser at han virkelig liker å tilbringe tid med meg, han vil nesten alltid heller være sammen med meg enn kamerater for eksempel.Og når vi ikke er sammen skriver han ofte en melding hvor han gleder seg til jeg/han kommer hjem.
Gjest Gjest_Anja_* Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Kjæresten min viser omtanke ved å gjøre små koselige ting i hverdagen. Han kan finne på å overraske meg med hjemmelaget middag etter jobb, eller lage filmkvelder for oss med teite jentefilmer fordi han vet jeg liker det. Han masserer meg når jeg har vondt i ryggen og rydder leiligheten hvis jeg er sliten. Han kysser meg alltid før han skal noe sted selv om det bare er ut for å røyke eller for å gå i dusjen. Han sier sjelden at han elsker meg fordi vi begge mener det er en veldig spesiell ting å si som man ikke bør "bruke opp"
korean89 Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 er i avstandsforhold og når jeg jeg er på jobb ringer han meg hver time for å oppmuntre meg og gi meg styrke til hverdagen (vaskejobb) også legger han igjen en frakoblet melding med mange søte ord og såklart at han elsker meg. han sier det veldig ofte og jeg er utrolig glad for å høre det:) men når vi er sammen så passer han alltid på at jeg har det behagelig. når vi er ute på vintereren gir han sine votter til meg så ikke jeg skal fryse. når jeg kommer hjem fra skole/jobb står han i døren og tar meg imot med et kyss. han passer på meg hele natten viss jeg er syk å sovner ved siden av meg. han tar over hus arbeidet om jeg er sliten som andre har nevnt her. lager mat til meg etter en hard arbeidsdag^^ (han venter faktisk på meg helt til jeg kommer hjem før han spiser middag, har aldri hendt at jeg må spise alene.) i en periode jeg var syk, så syklet han flere kilometer tidlig på morgenen for å hjelpe meg på jobb. jeg kan bare ikke beskrive alle de nydelige tingene han gjør og har gjort for meg hittil, elsker virkelig den gutten
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Han viser det ved å gjøre små ting for meg i hverdagen; hente et glass vann til meg, legge kald klut på pannen min når jeg har vondt i hodet, kjøpe med en godteting han vet jeg liker fra butikken, sende meg en søt melding når vi er på jobb. Og det at han viser at han virkelig liker å tilbringe tid med meg, han vil nesten alltid heller være sammen med meg enn kamerater for eksempel.Og når vi ikke er sammen skriver han ofte en melding hvor han gleder seg til jeg/han kommer hjem. Så hyggelig for kameratene da. Selvfølgelig vil han være med kameratene sine, men du er vel så selvopptatt at han er livredd for å såre deg
Gjest Evo Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 Han bare viser det Ringer meg hver dag når han er på jobb, ser på Hotel Cæsar med meg selv om han hater det, helter en kald øl til meg om jeg er sliten, kjøper yndlingssjokoladen min når jeg er syk, passer på at jeg ikke spiser ting jeg er allergisk mot, trøster meg når jeg er lei meg, støtter meg når jeg trenger det, og er glad på mine vegne når noe bra skjer. Det er veldig vannskelig å skrive opp alt han gjør, men det er alle småting som gjør at jeg føler meg verdsatt av han.
Gjest Marlo Skrevet 22. oktober 2009 #7 Skrevet 22. oktober 2009 Han tar seg av oppgaver han vet jeg ikke liker, som ökonomi - betale regninger, ordne med forsikringer m.m. Han sörger alltid for at jeg får det beste, så om jeg i forbifarten skulle komme til å nevne at jeg önsker meg en iPod, så får jeg en iPod. Kanskje ikke med en gang, men til jul om det ikke er så langt unna, eller bare som gave. Problemet er at det förer til at jeg er veldig forsiktig med å si hva jeg önsker meg da, hehe. Ellers får han meg alltid til å smile på en måte bare han klarer, de dagene jeg ikke har det så bra. Han henter smertestillende til meg når jeg ikke klarer å komme meg opp av senga. Han kjefter på meg når jeg har kjempevondt, men likevel bestemmer meg for å vaske gulvene. selvom jeg blir sur der og da, så vet jeg at han blir sint fordi han bryr seg om meg.
Gjest bare innom Skrevet 22. oktober 2009 #8 Skrevet 22. oktober 2009 Ved å skjemme meg bort. Bære handleposene hjem fra butikken, lage middag, vaske opp og rydde huset hvis jeg er sliten, kommandere meg til sofaen med en avis og kopp te selv hvis jeg ikke er spesielt sliten, bare fordi han synes det er så hyggelig å varte meg opp. Ved å snakke om hvor flott han synes jeg er, til både meg og de jeg kjenner. Kjøpe ting han vet jeg liker fra matbutikken når jeg kommer på besøk. Gi meg bjørneklemmer når jeg trenger det, motsi meg hvis jeg snakker negativt om meg selv. Og hvis jeg sier noe som kan oppfattes både negativt og positivt, tolker han det alltid positivt.
Gjest emmeline Skrevet 22. oktober 2009 #9 Skrevet 22. oktober 2009 Så hyggelig for kameratene da. Selvfølgelig vil han være med kameratene sine, men du er vel så selvopptatt at han er livredd for å såre deg Ja selvfølgelig vil han være sammen med venner også, men som regel vil han heller tilbringe tid med meg. Og jeg er ikke en sånn person som gjør alt jeg kan for å holde kjæresten hjemme for å si det sånn. Men det er klart jeg liker å være første prioritet. Jeg mener at det er sånn det bør være om man har et ordentlig forhold. Vi gir hverandre nok av rom til å være sammen med venner, men når alt kommer til alt er det partneren som er viktigst.
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 28. oktober 2009 #10 Skrevet 28. oktober 2009 Nå kjenner jeg at jeg blir litt misunnelig her... og litt lei meg også. Har aldri vært sammen med noen som er sånn som dere beskriver. Helt fra starten av forholdet er det jeg som har stått for de tingene, gitt ham massasje og "spa"-behandlinger, laget god mat til ham, skrevet søte meldinger til ham, overrasket ham med koselige lapper helt uventet ,m.m.. Jeg har aldri opplevd at han har gitt meg massasje, en sjelden gang gir ham meg klem uoppfordret. Han lager aldri middag til meg. Men noen ganger når han har dårlig samvittighet for noe (han sier aldri unnskyld med ord) så tar han meg med på shopping og kjøper en genser til meg, eller han leier en film til oss som vi kan se. Jeg har etterlyst mer kos i forholdet vårt mange ganger, men virker ikke som han har tenkt å forandre seg. Han gir meg sjeldent eller aldri komplimenter heller. begynner å tro at jeg burde kreve litt mer? Men hva skjer hvis han ikke vil gi meg mer? Når han sier at det ikke ligger i hans natur? Vanskelig... Dere vet ikke hvor heldige dere er dere!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #11 Skrevet 28. oktober 2009 Nå kjenner jeg at jeg blir litt misunnelig her... og litt lei meg også. Har aldri vært sammen med noen som er sånn som dere beskriver. Helt fra starten av forholdet er det jeg som har stått for de tingene, gitt ham massasje og "spa"-behandlinger, laget god mat til ham, skrevet søte meldinger til ham, overrasket ham med koselige lapper helt uventet ,m.m.. Jeg har aldri opplevd at han har gitt meg massasje, en sjelden gang gir ham meg klem uoppfordret. Han lager aldri middag til meg. Men noen ganger når han har dårlig samvittighet for noe (han sier aldri unnskyld med ord) så tar han meg med på shopping og kjøper en genser til meg, eller han leier en film til oss som vi kan se. Jeg har etterlyst mer kos i forholdet vårt mange ganger, men virker ikke som han har tenkt å forandre seg. Han gir meg sjeldent eller aldri komplimenter heller. begynner å tro at jeg burde kreve litt mer? Men hva skjer hvis han ikke vil gi meg mer? Når han sier at det ikke ligger i hans natur? Vanskelig... Dere vet ikke hvor heldige dere er dere!!!!! En venninne av meg har hatt en sånn kjæreste...de ble skilt etter tre års ekteskap...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå