Gå til innhold

kredittvurdering

Anbefalte innlegg

Gjest kredittvurdering
Skrevet

Hei

Jeg lurte på om noen her vet om det tar lang tid for de som tar kredittvurdering å få oppdatert listene sine?

Etter som skattetallene ble lagt ut idag, så vil jeg stå bedre stilt med tanke på lån, da jeg tjente mer i 2008 enn i 2007

Men det virker ikke som dette har blitt oppdatert enda hos kredittvurdering-selskapene..

Tenkte dette gikk automatisk men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går forsåvidt autmatisk, men det tar lengre tid fordi tallene skal kvalitetssjekkes og rating beregnes. Ligningenstallene er tilgjengelige i produkt (ut til kundene/bankene) mandag 26.okt hos Experian (tidligere Creditinform)

Skrevet

Vi fikk høre på jobb at det skal være klart på fredag.

Kan nok variere fra selskap til selskap. I neste uke bør det hverfall være på plass over alt.

Gjest Gjest_L_*
Skrevet
Hei

Jeg lurte på om noen her vet om det tar lang tid for de som tar kredittvurdering å få oppdatert listene sine?

Etter som skattetallene ble lagt ut idag, så vil jeg stå bedre stilt med tanke på lån, da jeg tjente mer i 2008 enn i 2007

Men det virker ikke som dette har blitt oppdatert enda hos kredittvurdering-selskapene..

Tenkte dette gikk automatisk men..

Med tanke på lån så leverer du jo bare ligningsattesten for 2008 til banken. Så ser de hva du tjente i 2008.

Skrevet
Med tanke på lån så leverer du jo bare ligningsattesten for 2008 til banken. Så ser de hva du tjente i 2008.

Og gjerne siste lønsslipp. Bankene vet at mange, spesielt relativt unge, har en stigende lønsskurve og tar hensyn til det hvis du dokumenterer det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...